Paraskin puhuja :D. Leuat kyllä jauhaa paskaa viestistä toiseen, mutta kun pyytää esimerkkiä tilalle/kehitysehdotusta, niin eihän sulta vittu mitään löydy.On aika ihmeellistä, että vaikka kuinka huonosti joku pelaa, niin jonkun kommentoijan mielestä tämä pelaaja on pelannut todella hyvin. Mustavalkoisia laseja on monenlaisia eivätkä kaikki tunnu edes tajuavankaan näkemäänsä.
Löysitkö sittenkin viinaksia?Tässähän alkaa jo menemään ketjut sekaisin mulla ja @ÅBO :lla kuin Tepsin eka kymppi.
Olisimpa löytänyt.Löysitkö sittenkin viinaksia?
Varo ettet sekoita omaa sänkyä ja paikallista pubia.Tässähän alkaa jo menemään ketjut sekaisin mulla ja @ÅBO :lla kuin Tepsin eka kymppi.
Jeissi Boudiin laukoo, uskotteko kotona?
No mutta toivotaan, että Tepsi on lopulta se vähiten sekaisin oleva :DTässähän alkaa jo menemään ketjut sekaisin mulla ja @ÅBO :lla kuin Tepsin eka kymppi.
Meidän liigassa on ammattituomarit hei. Antakaa työrauha he eivät tee virheitä. Miten vitussa hermanni saat tuosta jäähyn??Yllätys ettei Koistinen löydä yhtäkään kolmesta rikkeestä jotka tapahtui n. 30s sisällä.
On tää uskomaton Pelle!Yllätys ettei Koistinen löydä yhtäkään kolmesta rikkeestä jotka tapahtui n. 30s sisällä.
Hidastuksessa nopeasti ainakin näytti. Jos puhutaan samasta tilanteesta ja katsoin toisella silmällä nopeaan.Oliko polvitaklaus Wernblomiin?
Lauridsen koppiin hemmetti.