Sehän onjo sainattu ensi kaudeksi? Muistanko ihan väärin, mutta täällä ainakin @ElManazer taisi sen todeta vai oliko vain siinä fantasi rosterissa. Lisäksi alkoi seuraamaan Tepsiä ig:ssä paljon ennen, kun tämä lainasoppari tuliSisu Yliniemi on ehdottomasti sainattava. Urama saa suorittaa.
Mä tykkään muutenkin Knuutisesta. Muistuttaa Eetu Liukasta.Loistavaa puolustuspeliä Knuutiselta.
Hyvin todennäköisesti on sopimus ensi kaudeksi Turkuun.Sehän onjo sainattu ensi kaudeksi? Muistanko ihan väärin, mutta täällä ainakin @ElManazer taisi sen todeta vai oliko vain siinä fantasi rosterissa. Lisäksi alkoi seuraamaan Tepsiä ig:ssä paljon ennen, kun tämä lainasoppari tuli
Eikös sitä kerran hävitty kolmen maalin johto peli . Näin ainakin muistelen.Voi v..tu mikä maali! Upeaa! Ei tällä kaudella olla visiin oltu kertaankaan 3-0 johdossa
Kaksi kertaa ainakin menetetty 3 maalin johto, mutta ne pelit on voitettuEikös sitä kerran hävitty kolmen maalin johto peli . Näin ainakin muistelen.
Tänään on kyllä muutenkin nähty uhrautuvaa puolustamista ja sellaista sydäntä mitä itse kaivannut. Tätä nyt tarvitaan loppukausi.AJ Niemi sen edellisellä erätauolla suoraan sanoi.. puolustuspeli menee vaikeaksi kun pakit ei tiedä koska menee helpot kudit veskarilla. Näkee selkeesti Tepsin pelistä nyt tuo verrattuna siihen kun pakit joutuu pelkäämään jokaista vetoa. Hyvä Vali, et arvaakaan kuinka tärkeä palanen olet siellä.
TÄMÄ! Joukkueen pitää myös auttaa maalivahtia eikä jättää häntä yksin.Tänään on kyllä muutenkin nähty uhrautuvaa puolustamista ja sellaista sydäntä mitä itse kaivannut. Tätä nyt tarvitaan loppukausi.
Tänään on kyllä muutenkin nähty uhrautuvaa puolustamista ja sellaista sydäntä mitä itse kaivannut. Tätä nyt tarvitaan loppukausi.
Palmun ulostus lienee myötävaikuttanut tähän. Miettikää nyt itekkin, kopissa kiukuttelija joka surffailee vanhojen meriittien perusteella kentällä heittelemässä sokkoneppejä vihuille, saa siitä huolimatta peliaikaa pelistä toiseen ja nauttii yhtä suurimmista palkoista joukkueessa.Tänään on kyllä muutenkin nähty uhrautuvaa puolustamista ja sellaista sydäntä mitä itse kaivannut. Tätä nyt tarvitaan loppukausi.
älä nyt jinxaa.Toivotaan että tänään 3 maalia riittää. Tasainen 4 kentän peluutus ja parhaat aloittamaan omissa.