Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 632 558
  • 15 098

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HPK:lla karvauspeli todella jalkavaa ja toisteista. Hieno homma, että nämä selvitettiin ilman suurempia tohelointeja.
Myös puolustuspelissä ovat myös hanakasti kiinni vastustajassa ja puree kyllä kulmaralliin hyvin. Mutta hyvin nousujohteinen erä Tepsiltä ja eiköhän HPK:nkin aktiivisuus hieman laske pelin edetessä.

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Saunasta kotiuduttu ja näköjään 3 siideriä nousi päähän. Saisko semmosen tldr mitä olen missannut? e toki olen lukenut liigan sivuja salaa saunassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: W124

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Saunasta kotiuduttu ja näköjään 3 siideriä nousi päähän. Saisko semmosen tldr mitä olen missannut?

HPK:n kovan karvauksen, TPS:n kovan asenteen ja Sisu Yliniemen avausmaalin TPS-paidassa.

Lisäksi Lauridsenin kovan taklauksen ja Teissalan naaman hieromiset.

e: lisätään myös Fillen putket.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Filleltä sähäkkää liikettä maalilla :-D

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ihanaa, 2-0!

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
En tiedä olenko ihan väärässä, mutta aivan kuin tällä viikolla auringonsäteiden seassa olisi ollut sellaista pientä kuiskintaa, että Artukaisissa saatetaan pian kuulla kevätpuron liplatusta ja haistaa kuivan asfaltin ja paljastuvan mullan tuoksut?
Taisi olla korinaa kuiskinnan sijaan. Kyllä tässä edelleen kaamoksessa tukeva koiranpaskan maku suussa lymyillään.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hupsista saatana.. mitäs tuolla tapahtuu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy