Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 604 582
  • 14 363

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Riston Jokerit pudottaa nauraen tällaisen savolaisluotsin kiekkokontrollit divariin, niin että kohina kuuluu, kun vessat vedetään.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vähän vähemmän vodkaredbulleja vetäny tämän vuoden puolella niin ei kulje... Tepsin TikTokissa siis lupasi kun kysyttiin että mikä uudenvuoden lupaus niin tämä kaveri sanoi oikeasti että vähemmän vodkaredbulleja.
Ei ole penaalin terävin kuva kyllä välittynytkään hänestä.

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No jos tulisi edes paikka viheltää Kalpalle.

Kyllä oli. Ei tässä mitään vittuja tarvita.

Näin se taas kääntyi. Omiin hölmöilyihin. Noh, Tommilla selitykset valmiina. Ku tuomarit...
Toivottavasti et tuomari ainakaan itse ole, jos sä tosta talvitien tilanteesta jäähyn antaisit. Sielä olis ukkoja 40min boxisssa joka pelissä.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei mitään pikku koukkua ollut?

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
On tämä jumalauta savotta.

Kahdeksan minuuttia jäähyjä kuuteen minuuttiin ja peli annettiin kaverille, joka ei ole esittänyt mitään.

Nyt on ihan pakko sekoittaa ketjuja, ottaa aikalisää, ihan kaikki suolenpätkät lyötävä askiin, jotta tämä käännetään vielä tasoihin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@
Suosikkijoukkue
HC TPS Fanclub Koistinen-Vallin-Kivi
On tää yks vitun haistavittukausi.

Toivottavasti et tuomari ainakaan itse ole, jos sä tosta talvitien tilanteesta jäähyn antaisit. Sielä olis ukkoja 40min boxisssa joka pelissä.

Höpöhöpö. Harmittaa tämä Tepsin hölmöily, mutta ihan itse tämä tilattiin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on ihan varma, että seuraava pienikin rike Kalpalta vihelletään, ja on yhtä varmaa, että silloin on pakko tehdä maali, jos me halutaan peliin mukaan. Muuten alkaa pikku hiljaa koko kauden osalta tiimalasin hiekka valumaan pelottavan tyhjiin.

Näinhän se menee mutta onko peli jo ohi siinä kohtaa? KalPan maali roikkuu ilmassa.

Tämän näköjään Tomakin aisti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy