aurinkosmurffi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche
Milloin viimeksi tehty pelin ensimmäinen maali? Ei muistaakseni ihan hetkeen, mutta jollain varmasti parempaa infoa.
Kärppiä vastaanMilloin viimeksi tehty pelin ensimmäinen maali? Ei muistaakseni ihan hetkeen, mutta jollain varmasti parempaa infoa.
Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.Pitäis olla pelin 2-0, Talvitien maali oli päivänselvästi hyväksyttävissä oleva
Kuulutuksen perusteella hylättiin siksi että maali oli siirtynyt pois paikoiltaan.Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.
Ennenkin sanonut ja sanon taas.. miksi tuomareita ei mikitetä? Jälleen kerran tilanne kun yleisö ei saa tietoa mitä vittua siellä tapahtuu.
KalPan pelaaja kaataa Knuutisen Jatkolan päälle ja KalPan pelaaja siirtää maalin pois paikoiltaan. Erikoinen ratkaisu ei voi mitään.Ken ties tuo TPS maali hylättiin maalin siirtymisestä johtuen mutta siitähän olisi pitänyt viheltää Kalpa pelaajalle jäähy. Maalihan siirtyi Kalpa pelaajan toimesta. Muutenhan tuo oli päivän selvä maali. Eikä ole edes mitään jossittelua.
En tiedä kuulinko harhoja, mutta lähetyksessä mielestäni kuului tuomarin sanomana hylyn syyksi maalin siirtyminen pois paikoiltaan.Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.
Ennenkin sanonut ja sanon taas.. miksi tuomareita ei mikitetä? Jälleen kerran tilanne kun yleisö ei saa tietoa mitä vittua siellä tapahtuu.
Itse veikkaan, että maalin pois siirtymistä paikaltaan. Tuo tuomareiden mikitys ois just hyvä, koska joissain muissa sarjoissa on tuomarit mikitettyinä.Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.
Samaa kattosin, että aika köykänen jäähy oli.Nyt oli kyl köykänen. Ehkä tuomarit tajusin virheensä.