Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 607 683
  • 14 379

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Joukkueen kehonkieli aavistuksen arvelluttaa. Maalista huolimatta tätä uskalsi tuulettaa lähinnä Wernblom jolta irtosi penkiltä hymy ja ainoana antoi nyrkit junnuille käytävällä.
Taitaa muilla olla takaraivossa se mitä on edessä.

Valille posit, itse rauhallisuus.
Miksi KalPa iskee hanakasti läpi ja pyrkii suoraan maalille? Missä Miettisen kulmahyrrään pyrkiminen?

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ken ties tuo TPS maali hylättiin maalin siirtymisestä johtuen mutta siitähän olisi pitänyt viheltää Kalpa pelaajalle jäähy. Maalihan siirtyi Kalpa pelaajan toimesta. Muutenhan tuo oli päivän selvä maali. Eikä ole edes mitään jossittelua.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pitäis olla pelin 2-0, Talvitien maali oli päivänselvästi hyväksyttävissä oleva
Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.
Ennenkin sanonut ja sanon taas.. miksi tuomareita ei mikitetä? Jälleen kerran tilanne kun yleisö ei saa tietoa mitä vittua siellä tapahtuu.

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaan että hylättiin Knuutisen takia. Luisteli itse Jatkolan kylkeen kiinni josta vasta työnnettiin syliin.
Ennenkin sanonut ja sanon taas.. miksi tuomareita ei mikitetä? Jälleen kerran tilanne kun yleisö ei saa tietoa mitä vittua siellä tapahtuu.
Kuulutuksen perusteella hylättiin siksi että maali oli siirtynyt pois paikoiltaan.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ken ties tuo TPS maali hylättiin maalin siirtymisestä johtuen mutta siitähän olisi pitänyt viheltää Kalpa pelaajalle jäähy. Maalihan siirtyi Kalpa pelaajan toimesta. Muutenhan tuo oli päivän selvä maali. Eikä ole edes mitään jossittelua.
KalPan pelaaja kaataa Knuutisen Jatkolan päälle ja KalPan pelaaja siirtää maalin pois paikoiltaan. Erikoinen ratkaisu ei voi mitään.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
En tiedä kuulinko harhoja, mutta lähetyksessä mielestäni kuului tuomarin sanomana hylyn syyksi maalin siirtyminen pois paikoiltaan.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Wernblom ja huitominen, en yllättynyt.

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse veikkaan, että maalin pois siirtymistä paikaltaan. Tuo tuomareiden mikitys ois just hyvä, koska joissain muissa sarjoissa on tuomarit mikitettyinä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliko Rafkin vai Lappalainen viivalla?

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jurgens ja Lauridsen on sinänsä tärkeitä, koska sillon Lindroth voi keskittyä omaan juttuunsa täysin. Nyt vetää kokoajan kaikkia rooleja.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dudaskin voisi tuosta vetää kun näkee mukana olevan kaverin kätisyyden.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marjala veti Beaudinia säkeille, auts.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yliniemi kakkos YV:ssä. Jotenkin haiskahtaa loppukauden soppari. Harvemmin vain lainamiehiä päästetään ylivoimaa pelaamaan.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Talvitie ja logo.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy