Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 574 257
  • 13 415

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Oli yli.

Nimittäin hyvän maun rajojen taas tuo Tepsin hiihtely.

Mut yks erä vähemmän taas Toman hiihtelyä. Pari sataa vielä kärsimättä.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jotenkin huokuu samanlainen väliinpitämättömyys tosta touhusta mitä oli havaittavissa 2010-2015 pätkässä. Ja samanlainen paska fiilis on täällä kotonakin seuratessa tätä.

Tämäpä se. Oli nekin ikonisia kausia tavallaan. Kausikortit lenteli kentälle ja saiko koutsi lapikasta vieraspelissä? Luulin, että jo ne pystyttiin unohtamaan ja päästäisiin eteenpäin.

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tepsi muuten on livetaulukossa playoff-viivan alapuolella ja neljän pinnan päässä karsimisesta, kun Kerholla on yksi peli vähemmän pelattuna.

Matka viivan alle jatkuu.

Seksi-Toman hokilla on hyvä mahdollisuus voittaa ensi vuonna mestaruus. Harmi vain, että Mestiksessä.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään tiputaan muuten säälipaikaltakin pois.
Otto Salin on ollut kyllä viimeaikoina ihan umpisurkea. Käytännösää jokainen valinta väärä ja muutenkin löysä.
soppari lienee muualle ni samahan se on miten pellailee.

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämäpä se. Oli nekin ikonisia kausia tavallaan. Kausikortit lenteli kentälle ja saiko koutsi lapikasta vieraspelissä? Luulin, että jo ne pystyttiin unohtamaan ja päästäisiin eteenpäin.
Mistä saadaan seuraava "Selin-Kallio-Tallinder" pelastamaan TPS ja saattamaan yleisö takaisin hallille? Ja TPS kuuden sakkiin. Niimpä. Ei mistään. Oli luojan lykky silloin se Kallion ja Tallenin paluu tänne Turkuun.

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikaisempana neljänä kautena oon ollut katsomassa jokasen kotipelin, ja noin 20% vieraspeleistä ja loput telkkarista. Olen myös katsonut jokaisen lehdistötilaisuuden, ”voittopuheet”, haastattelut ja pregamet. TPS ja jääkiekko on ollut iso osa mun elämää, mut nyt hädin tuskin jaksoin lähteä halille, toi joukkue ja pelaajat ei vaan sytytä ja jopa TPS tuntuu vähemmän tärkeältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy