Hyvin jinxattu. ArvostanTPS ei osaa kilpparipuolustusta.
Veini kyllä vikalla kympillä torju myös todella hyvin. Ei tärissyIso voitto. Maalivahti ongelma ei maksanut tällä kertaa peliä.
Siellä on projekti Hölö päättynyt ja korpivaellus vasta alkamassa.Jos meidän prosessissa on ns. hiomista niin on sitä kyllä Lahdessakin täytyy sanoo
Lahdessa ja Jyväskylässä kyllä reilusti karkeammat kulmat parin viime pelin otteellaJos meidän prosessissa on ns. hiomista niin on sitä kyllä Lahdessakin täytyy sanoo
Tämä. Olen täysin samaa mieltä, vaikka en sitä ehkä itsekkään ymmärrä.Komeaa. Mulle on ihan sama saako Veini kiinni vai ei. Mies sentään voittaa pelejä.
Ero on valtaisa Talvitiehen. Aloitusvoitot 2/2 Beaudinille lopussa, Aarnelle 0/2. Tarvittaisiin toinen fiksuun peliin kykevä sentteri näihin tilanteisiin.Kerrankin fiksua kiekkoa loppuun, Beaudin lähti kulmaan sulkemaan kiekkoa eikä sooloilemaan maalia tai jotain vielä nerokkaampaa.
Jep. Joukkue voittanut Veinistä huolimatta.Komeaa. Mulle on ihan sama saako Veini kiinni vai ei. Mies sentään voittaa pelejä.
Menee arvelun puolelle, mutta väitän että Wernerin kanssa joukkue ei olisi voittanut. Mutta mistä näitä tietää.Jep. Joukkue voittanut Veinistä huolimatta.
Voittaa koska koko kautena ei olla tarvittu mitään super maalivahtia että pystyttäisiin voittamaan, keskinkertainen riittää. Tänään se oli taas Veiniltä sellainen, yksi helppo meni tänäänkin, mutta kun torjuntoja tarvittiin oli mies paikallaan. Verrataan vaikka Werner toiseksi edelliseen peliin Lukkoa vastaan. Joukkue pelasi todella hyvin, mutta sen hetken kun maalivahtia olisi oikeasti pelissä tarvittu, niin meni kaikki.Komeaa. Mulle on ihan sama saako Veini kiinni vai ei. Mies sentään voittaa pelejä.
Niinno, totta tosiaan! :0 Onhan voitot & joukkueen pinnat tärkeämpiä kuin yksittäisen moken.Komeaa. Mulle on ihan sama saako Veini kiinni vai ei. Mies sentään voittaa pelejä.