Itse en kyllä verta nähnyt, mutta kai kaivoi sen verran nenää että sai verta näkyviin2+2. jaha.
Eiks siinä jopa molempien mailat noussut ylös ja Wernblommin nyt vaan sattu osumaan toistaEikös tossa Wernblom pelannu kiekkoa eteenpäin ja yks koohottaa naamansa siihe nousevaan mailaan.
Lähinnä siis mietin onko tuo saatto sääntö poistunut.Eiks siinä jopa molempien mailat noussut ylös ja Wernblommin nyt vaan sattu osumaan toista
Tällä alivoimamäärällä olen eri mieltä. Tuolla on kohta kaikki 167cm jätkiä janoamassa kiekkoa. Haapaset vie myös usein kiekon kaverin päätyyn ja pystyy sitä siellä pitämään ainakin siihen asti että viisikko on mukana - toki subjektiivinen arvio.Toma jatkaa, niin Haapasen jatkolle ei ole tarvetta. Juujuu hyvä alivoimassa ja möyrimässä ja symppis kaveri, mutta ihan helvetisti kiekonmenetyksiä ja hyökkäyspäässä tai kiekonhallinnassa vain rasite.
Mailaa saa antaa tänään kovaa ja surutta.Täytyy myös sanoa, että kyllä Lukkolle jäi jäähyjä antamatta.
Ymmärrän ”ykköskentän” vahvuudet mutta einyt herranjumala voi talvitiellä olla enemmän peliaikaa kun esim wernblom, marjala, päkkilä yms
Pakko kysyä, löytyykö mitään hyvää?
Siis, että Haapanen on jotenkin ollut parempi edistämään kiekonhallintaa kuin Dudas? Ok.Tällä alivoimamäärällä olen eri mieltä. Tuolla on kohta kaikki 167cm jätkiä janoamassa kiekkoa. Haapaset vie myös usein kiekon kaverin päätyyn ja pystyy sitä siellä pitämään ainakin siihen asti että viisikko on mukana - toki subjektiivinen arvio.
Mitä vittua Dudas tai Palmu on tehnyt koko kautena? Maanneet perseellään, joskus niistäkin tietty saatu ylivoimaa.
Nurmea on kaamea ikävä.
Toivottavasti on kohta 1+1 sopparin julkistus. Ensi vuonna tekee 15 häkkiä!Vitun Timppa.. Aivan tuhnu veto tuhannen taalan paikasta.