Mainos

Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 418 952
  • 9 585

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Nyt menee taas ketjut sekaisin ja peli oli hyvin hallussa niin vähän hölmö tappelu tähän väliin
Kyllä mä tykkään, että Leevi vastaa kun soitetaan, mutta toisaalta tässä johtoasemassa olis voinut antaa soida…

Paikka ratkaista peli. Saa nähdä käyttääkö pojat tämän tilaisuuden hyödykseen.

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tommi Miettinen Sexy Ice Hockey

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ja hieno niitti kultakuupalta vähän ennen maalia.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Onhan tämä Lämsän Lukkokin aivan totaalisen hengetön nippu. Ihme on, jos Raumalla ensi kaudellakin tähän valmentajaan luotetaan.
Tämäkin on yksi näkökulma! Itse tässä pidän bluetoothia vielä juuri ja juuri pois päältä ettei lähde Hyttisen Kaitsu vielä soimaan. Aina paha kolmas erä vielä kestettävänä mutta onhan tämä ihanaa

Onhan tämä Lämsän Lukkokin aivan totaalisen hengetön nippu. Ihme on, jos Raumalla ensi kaudellakin tähän valmentajaan luotetaan.
Kaikkien aikojen paras UTJ-Kalle on jokatapauksessa erittäin tyytyväinen Lämsän aikaan Lukossa.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Jos ei paras niin ainakin lähellä kauden parasta lätkää tämä erä. Ihan muutaman kerran pitänyt nipistää ja varmistaa, että ihan oikeasti Tepsin peli menossa. Lukko ei saa yhtään mitään aikaan ja nyt siellä alkaa pääkopat myös hajoamaan. Välillä oikeasti kyllä olen sitä mieltä, että toisen joukkueen paskuuden takia ollaan näytetty hetkittäin hyviltä, mutta nyt aidosti kyllä ollaan vaan niin hyviä, että Lukko ei mahda mitään.

Täyttä dominointia, mutta valitettavasti vielä erän verran peliä jäljellä. Toivottavasti paukkuja (ja järkeä) riittää vetää vielä kolmaskin erä kunnialla.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos eka erässä oltiin kuutamolla, niin nyt kulki tämä toinen ku elokuvissa. Hienoa! Nyt sitte ei liata kalsareita vikassa!

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Erästä tosiaan jäi vain yksi kysymys: ottaako mieshuora Hjallikselta yhä poskeen? Ja mitä englantilaista jalkapallojoukkuetta Lämsä fanittaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy