WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Hienoa duunia AV. Nyt vaan muutkin kuin Haapanen luistinta liikkeelle ja mylly oikeaan päähän.
On muuten silmiinpistävää. Ei oo zoomailtu ollenkaan kun joskus painettu sellasella lähikuvalla että puolet tilanteista jää näkemättä. Täytyy varmaan ostaa isompi telkkari…Voisko kuvaaja kuvata vähän lähempää? Vittu näe edes kiekkoa...
Kaikki Suomessa olevat sävelmät on pöllitty jostain, joka hallissa samat rallit pitkälti. Jos ei ole, niin on pöllitty ulkomailta. Aika harvoin nämä on ihan itse kehiteltyjä, sanat toki vaihtuu joukkueen mukaan.Onko Tappara kannattajilla yhtään ns omaa säveltä? Jokainen näistä mikä pyörii on pöllitty muilta.
Sitä lähinnä hain, että toiset sentään yrittää muokkailla noita. Tappara lähinnä vaihtaa joukkueen nimen chäntistä.Kaikki Suomessa olevat sävelmät on pöllitty jostain, joka hallissa samat rallit pitkälti. Jos ei ole, niin on pöllitty ulkomailta. Aika harvoin nämä on ihan itse kehiteltyjä, sanat toki vaihtuu joukkueen mukaan.
Liike näyttänyt Wernerillä vähän tönköltä aiemmissa matseissa.Pre-seasonia tulee yleensä seurailtua vain Pitsi ja niin tänäkin vuonna, Wernerin otteista olen ollut siis vain palstan varassa. Onko taso noussut tähän peliin vai turhaa paniikkia ennen kauden alkua, omasta mielestä liikkuu hyvin ja torjuminen vaikuttaa varmalta? Lyhyt otanta, mutta verrattuna viime kauteen ollaan reippaasti edellä.