Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 194 084
  • 4 136

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Eipähän ainakaan turhan paljon vedetä huonoista paikoista. Nolla vetoa maalia päin tähän mennessä. Mihin mahtoi se Haapasen karata.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Onko Tappara kannattajilla yhtään ns omaa säveltä? Jokainen näistä mikä pyörii on pöllitty muilta.
Kaikki Suomessa olevat sävelmät on pöllitty jostain, joka hallissa samat rallit pitkälti. Jos ei ole, niin on pöllitty ulkomailta. Aika harvoin nämä on ihan itse kehiteltyjä, sanat toki vaihtuu joukkueen mukaan.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kaikki Suomessa olevat sävelmät on pöllitty jostain, joka hallissa samat rallit pitkälti. Jos ei ole, niin on pöllitty ulkomailta. Aika harvoin nämä on ihan itse kehiteltyjä, sanat toki vaihtuu joukkueen mukaan.
Sitä lähinnä hain, että toiset sentään yrittää muokkailla noita. Tappara lähinnä vaihtaa joukkueen nimen chäntistä.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Pre-seasonia tulee yleensä seurailtua vain Pitsi ja niin tänäkin vuonna, Wernerin otteista olen ollut siis vain palstan varassa. Onko taso noussut tähän peliin vai turhaa paniikkia ennen kauden alkua, omasta mielestä liikkuu hyvin ja torjuminen vaikuttaa varmalta? Lyhyt otanta, mutta verrattuna viime kauteen ollaan reippaasti edellä.
 
Cama! Kauden eka laukaus on tosiasia ajassa 14:04.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Pre-seasonia tulee yleensä seurailtua vain Pitsi ja niin tänäkin vuonna, Wernerin otteista olen ollut siis vain palstan varassa. Onko taso noussut tähän peliin vai turhaa paniikkia ennen kauden alkua, omasta mielestä liikkuu hyvin ja torjuminen vaikuttaa varmalta? Lyhyt otanta, mutta verrattuna viime kauteen ollaan reippaasti edellä.
Liike näyttänyt Wernerillä vähän tönköltä aiemmissa matseissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös