Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 353 742
  • 8 038

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku juttu Marjalalla on. Joko sairas tai loukkaantunut. Pelaa niin epäsäännöllisiä vaihtoja (ja normaaliin tasoonsa nähden todella huonosti).

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Mun mielestä ihan suorittanut tän lammaslauman mukana sen mitä voi odottaa. Ei ole mikään tähtitason pakki vaan edelleen nuori poika. Hyppää porista kesken matkan mukaan, en ite ainakaa enempää odottanutkaan.
Mun mielestä on niin hidas kuin patafanit kävi kertomassa, syöttötaito olematon, turha jäähy tänään ja kruununa se 5-3 av:n jälkeen luistelu vaihtoaitioon. Ymmärrän että kassa tyhjä, mutta hämmästyttää miten alhainen taso paikkaavilla pelaajilla on ollut.

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Tepsin pakeilla ei ole jalkoja enää ollenkaan. Kuorma on melkoinen. Vali pitänyt Tepsin vielä mukana.

Jaah, no sitten jäähy. Pahalta näyttää.

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Mun mielestä on niin hidas kuin patafanit kävi kertomassa, syöttötaito olematon, turha jäähy tänään ja kruununa se 5-3 av:n jälkeen luistelu vaihtoaitioon. Ymmärrän että kassa tyhjä, mutta hämmästyttää miten alhainen taso paikkaavilla pelaajilla on ollut.
No en minäkää tälle kaverille mitää jatkoa ole sorvaamassa. On kuitenkin onnistunut jakamaan vähän vajaan pakiston kuormaa. Ei tätä peliä mihkää Hellmaniin ole hävitty.

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Tämän kauden nipussa santapaperi on sitä kaikkein sileintä sorttia. Hyökkäysalueen kulmat on jopa Vaasassa bumeranginmuotoiset, joista pienen nojailun jälkeen palautukset lähtee välittömästi takaisin keskialueelle.

Oikeasti parhaat on tähän mennessä pelanneet karkeasti tunnin yhteen vuorokauteen. Jopa betonijaloilla ja nuppi täynnä maitohappoa Max on valkoisten vaarallisin pelaaja.

Sileäposkisisten kapteenit hyssyttelee toista peliä putkeen. Marjala ja Palmu pelaavat isoista asioista ensi kaudeksi, vaan missä tiikerinsilmä ja reppuselkä?

Suosikkijoukkue
HC TPS Fanclub Koistinen-Vallin-Kivi
Hah vittu mikä loikka vaasalaiselta

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy