Vai onko Marjala ja Munkki puremassa tuppea?Marjala, Munkki ja Salin ulkona.
Eikö toi sporttilainen tullu vaihtoaitiosta mukaan?
Leppänen näitä lemmikki pelaajia ni ei merkitystä.Eikö toi sporttilainen tullu vaihtoaitiosta mukaan?
Pelaa näköjää jotenkin silloin tällöin.Marjala ainakin kentällä.
Mun mielestä on niin hidas kuin patafanit kävi kertomassa, syöttötaito olematon, turha jäähy tänään ja kruununa se 5-3 av:n jälkeen luistelu vaihtoaitioon. Ymmärrän että kassa tyhjä, mutta hämmästyttää miten alhainen taso paikkaavilla pelaajilla on ollut.Mun mielestä ihan suorittanut tän lammaslauman mukana sen mitä voi odottaa. Ei ole mikään tähtitason pakki vaan edelleen nuori poika. Hyppää porista kesken matkan mukaan, en ite ainakaa enempää odottanutkaan.
No en minäkää tälle kaverille mitää jatkoa ole sorvaamassa. On kuitenkin onnistunut jakamaan vähän vajaan pakiston kuormaa. Ei tätä peliä mihkää Hellmaniin ole hävitty.Mun mielestä on niin hidas kuin patafanit kävi kertomassa, syöttötaito olematon, turha jäähy tänään ja kruununa se 5-3 av:n jälkeen luistelu vaihtoaitioon. Ymmärrän että kassa tyhjä, mutta hämmästyttää miten alhainen taso paikkaavilla pelaajilla on ollut.
Kyllä. Wernerin kanssa peli olisi 6-2. Mutta joka kerta kun täällä edes ehdottaa Valia maaliin nii tulee joukko tietäjiä kertomaan ettei Vali ole valmis ja Wernerillä pitää mennä, kun on niin hyvä.Vali ottanut pari game saveria. Hyvä poika.
Ymmärrän että kassa tyhjä, mutta hämmästyttää miten alhainen taso paikkaavilla pelaajilla on ollut.