Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 354 827
  • 8 041

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Niin, kyllä tässä vielä aikaa olisi. Pelin pitää vielä "hieman" parantua että siitä voisi puhua realistisesti.

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Ei se oo pelkästään maalivahdin vika että menee huonosti, kyllähän toi peli on niin järkyttävää, että pakko ihmetellä mitä tuo joukkue on oikein puuhannut ns maajoukkuetauolla...
Joo, siis oma mielipide on, että Werner ollut paras Tepsiläisistä tänään. Ja mielestäni äärimmäisen miehekästä pyytää itse vaihtoa.

Ja älytöntä ettei kukaan tsempannut Werneriä, jos selostajaan uskominen.

clima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS vuodesta -76
Jotenkin ajattelin että majutauon jälkeen viedään Sportia luistelussa 6-0 nolla mutta kuinka väärässä olinkaan. Näyttää eilen ja tänään että lyijypuntit on joka jätkällä nilkoissa. Onko treenattu tauko kieli vyön alla vai mitä on tapahtunut?

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsin maalin olisi Werner muuten torjunut. Ihan siksi että ei se helvetti olisi ikinä saanut tuota sivuttaisliikettä aikaan ja olisi jäpittänyt takatolpalla josta maali tehtiin.

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Joo, siis oma mielipide on, että Werner ollut paras Tepsiläisistä tänään. Ja mielestäni äärimmäisen miehekästä pyytää itse vaihtoa.

Ja älytöntä ettei kukaan tsempannut Werneriä, jos selostajaan uskominen.
Paras? :D 1,5 maaliodottamalla 3 omiin. Kaikki torjuttavissa, yksi täysi imaisu. Onhan Tepsi ollut surkea, mutta Werner kyllä siellä listan kärjessä.

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Toinen kerta tänään kun Päkkilällä täydellinen paikka purkaa alivoimalla, mutta sählää kiekon vastustajalle. Tällä kertaa seurauksena itse hankittu jäähy ja 5vs.3 alivoima.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy