Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kuka vastaa puolustusalueen puolustuspelistä? Aivan järkyttävää paskaa.
Ja mihin vittuun Sevänen yritti tuossa mennä?
Ja mihin vittuun Sevänen yritti tuossa mennä?
Huikeaa päivittää samalla aina välillä toisessa välilehdessä Jukurien osion peliesitysketjuaEi kyllä näy Jukurien budjetti ja loukkaantumiset hirveästi missään.
Salinin täytyy varmaan vähän lisää vielä työntää kelkkaa salilla...
Olkkuun varattu pöytä pelin jälkeen?Taidettu erätauoilla vetää pulkkaa kaksin käsin...
Sai vielä Salinin mailasta kupoliin.Lähtökohtaisesti tekisi mieli sanoa että menee köykäisesti Wernerin ohi mutta jotenkin todella outo tilanne.
Salinin maila taisi osua maskiin juuri ennen kuin veto lähti. Ja outo tilanne tosiaan muutenkin. Mutta helpoltahan tuo näytti.Lähtökohtaisesti tekisi mieli sanoa että menee köykäisesti Wernerin ohi mutta jotenkin todella outo tilanne.
Itse uhkailen aina samalla mutta ei vaan malta olla seuraamatta.Jos tämä kustaan jatkoille niin mä lopetan seuraamisen tältä kaudelta.
Eipä yllätä että tuolla päättömällä munaravilla tulee väsy puseroon.Ei vaan kestä kunto koko ottelua, siltä se mun mielestä vaikuttaa. Ensimmäiset erät on järjestään vahvoja ja sitten alkaa hyytyminen.
Tavallaan, mutta sit taas just vedon aikana siihen lävähtää kaksi ukkoa ja maalikin pois paikaltaan nii vaikee tota maalivahdin maaliksi on laittaaLähtökohtaisesti tekisi mieli sanoa että menee köykäisesti Wernerin ohi mutta jotenkin todella outo tilanne.
No tässä erässä tuo taisi olla tyyliin toinen veto maalia kohti ja oli pyöritty minuutti kaupalla Jukurit päässä. Tuskin mistään kunnosta kiinniEi vaan kestä kunto koko ottelua, siltä se mun mielestä vaikuttaa. Ensimmäiset erät on järjestään vahvoja ja sitten alkaa hyytyminenm
Ei vaan kestä kunto koko ottelua, siltä se mun mielestä vaikuttaa. Ensimmäiset erät on järjestään vahvoja ja sitten alkaa hyytyminenm