Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 314 322
  • 7 048

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olishan se Hovinen täälläkin voinu noita senioripejään vedellä..Ois ollu lyhyempi matka kotio kotipelin jälkeen palautumaan..
Oli kuulemma ennen IFK-siirtoa kysynyt Tepsin tarvetta, mutta ei ollut käyttöä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tätä koitin tuolla maalivahdit osiossa sanoa, mutta ei kuulemma ollut ok sanoo niin.
Mitä tää uhriutuminen on? Jos mä ihmettelen sitä että Werneriä syytetään maaleista niin ei se sitä tarkoita ettetkö sä sais olla eri mieltä. Viidestä maalista yksi mennyt Wernerin piikkiin.. mun mielestä. Tuossa ennen viidettä otti pari aika maukasta koppia.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ja pelissä mukana taas!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Kelatkaa jos vaikka veskari olisi saanut edes silmät kiinni tänään.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Juuri kun olin kirjoittamassa ettei kahdella ketjulla voida liigajengiä voittaa niin Henriksson maalaa. Vielä aikaa pestä kasvot.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä
Wernblom saanut tänään useita huippupaikkoja, mutta eipä uppoa mistään..
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kuvasti kyllä äskeinen joukkueen tekemistä. Lukuisia huonoja ratkaisuja omissa ja aivan turhaa pesukoneessa. Siitä kuitenkin loistava vastahyökkäys alivoimaisena, josta hyvä maalipaikka. Voi sentään kun osaisivat edes auttavasti puolustaa niin mahdollisuuksia olisi kyllä voittoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös