10 peliä, yhdeksän pistettä.3 peliä 4 maalia. :D Hohhoijaa.
3 peliä yksi piste, kun pitäisi raapia pisteitä Juuso ketjuja voi muuttaa.10 peliä, yhdeksän pistettä.
Hahl vetää pelistä toiseen samoilla ketjuilla, vaikka mikään niistä ei tällä hetkellä toimi.
En kyllä katsonut illan peliä, mutta näkisin, että Aarnio on aivan väärä pakkipari ja taakka Atrolle.Tässä asiassa Hahl on omaksunut täysin Riston perinnön. En ymmärrä mikä vitsi on sementoida kentälliset silloin kuin naapurin mummokin näkee ettei homma toimi. Kentälliset pidetään yhdessä silloin kun homma rokkaa. Kun pelistä toiseen mitään ei tapahdu, on haettava herätystä ja virkistystä sekoittamalla kentälliset uusiksi, ja tämä koskee ihan yhtälailla joukkueen "tähtipelaajia" siinä missä muitakin.
Juuri näin. Välillä voi kokeilla uusia ketju koostumuksia, jos homma ei toimi halutulla tavalla. Kyllä pelaajat oppivat pelaamaan eri kavereiden kanssa suhteellisen nopeasti. Nythän tilanne on se, että muutoksia on jouduttu tekemään pakon edessä jo aiemmin tällä kaudella eri syistä.Tässä asiassa Hahl on omaksunut täysin Riston perinnön. En ymmärrä mikä vitsi on sementoida kentälliset silloin kuin naapurin mummokin näkee ettei homma toimi. Kentälliset pidetään yhdessä silloin kun homma rokkaa. Kun pelistä toiseen mitään ei tapahdu, on haettava herätystä ja virkistystä sekoittamalla kentälliset uusiksi, ja tämä koskee ihan yhtälailla joukkueen "tähtipelaajia" siinä missä muitakin.
Surullista katsottavaa, että Sport taas piiputtaa pelin jokaisella osa-alueella silloin kun perinteisestikin keväällä pitkälle menestyvät joukkueet saavat koneen lentoon.
Lepoedun kautta Sportille illan peli pitää olla mahdollisuus, sillä KooKoon joukkueessa on joku flunssa pöpö aalto kiertänyt/kiertämässä, siksi heiltä puuttuu useampia kärkiukkoja ja lisäksi pelaavassa joukkueessa osa vielä pelaa toipilaana.Sportilla lepoetu tähän iltaan. Uhka vai mahdollisuus? Kookoo näytti eilen olevan Oulussa hyvin työteliäs ja luisteleva porukka.
Jotenkin häiritsee tuon Atron jatkuva hehkutus ja se jotenkin alannut häiritä myös joukkueen suorittamistakin jossain määrin mun mielestä. Eli toivotaan että rikkoo kohta sen niin ei tarvi sitä toitottaa joka tuutista. Ehkä jotenkin kornein on kuuluttajan hehkutus kun avuskenttiä luetellaan… SuperAtro Leppänen!!! Tehdään oikein väkisin miehestä maalitaulua ja itse ainakin olen sitä mieltä ettei kukaan ole joukkuetta suurempi. Ei edes loistava Atro.Lepoedun kautta Sportille illan peli pitää olla mahdollisuus, sillä KooKoon joukkueessa on joku flunssa pöpö aalto kiertänyt/kiertämässä, siksi heiltä puuttuu useampia kärkiukkoja ja lisäksi pelaavassa joukkueessa osa vielä pelaa toipilaana.
Saas muuten nähdä, että saako Leppänen jonkun "varjostajan" KooKoon joukkueesta, ainakin on vastapuolella merkattu kaveri, mutta siitä huolimatta Atro freshinä voi täräyttää tehot 1+2 tai 2+2 jolloin ennätys yksistään siirtyy Atron nimiin. Suurella egolla ja taistelumielällä - näytä ja kiitos Atro jo etukäteen!
Toivottavasti säheltäjä Aarnio onnistuu Atron pakkiparina?
Tänään vaaditaan Sportilta viimeisen päälle tunnetta sekä rivakkaa luisteluvoimaista taistelumieltä ja nopeita laukauksia onetimerilla ohi maalivahdin verkon perukoille.
C'moon Vaasan Sport ja kolme pistettä!
Vaikka Atrolla on hieno kausi menossa, niin enemmän tykkään joukkueen menestyksestä, kuin yksittäisen pelaajan ennätysten havittelusta. En pistäisi pahakseni, jos joku kaunis päivä hehkutettaisiin super sporttia.Jotenkin häiritsee tuon Atron jatkuva hehkutus ja se jotenkin alannut häiritä myös joukkueen suorittamistakin jossain määrin mun mielestä. Eli toivotaan että rikkoo kohta sen niin ei tarvi sitä toitottaa joka tuutista. Ehkä jotenkin kornein on kuuluttajan hehkutus kun avuskenttiä luetellaan… SuperAtro Leppänen!!! Tehdään oikein väkisin miehestä maalitaulua ja itse ainakin olen sitä mieltä ettei kukaan ole joukkuetta suurempi. Ei edes loistava Atro.