Mun mielestä meillä on nyt vähän tuskaa ja itseluottamuksen puutetta ratkaisevissa suorituksissa. Oli ne sitten niitä avainpasseja tai viimeistely-yrityksiä. Toivottavasti eilinen voitto vähän avaa väylää rennommalle suorittamiselle. Muuten peli on sinänsä hyvää. Aika selkeästi oltiin kuskin paikalla eilen tulikuumaa Kerhoa vastaan. Lopussa homma meinasi kipsata, mutta onneksi hoidettiin lopulta 2 pistettä tilastoon.
Holmström ja Hjalmarsson tarvitsisivat ehdottomasti rinnalle nopeajalkaisen pelaajan. Nyt tuo vitja on aivan tolkuttoman hidas. Ylivoimat kärsii Niemisen ja Anderssonin poissaoloista. Kangasniemi toki tuloksellisesti tuurannut Viljamia ihan ok:sti.
Odotan mielenkiinnolla miten Sport ratkaisee tuo Hanzlin lähdön. Taloudellisesti on varmaan kova houkotus ottaa tilalle joku edullinen, mutta samaan aikaan Hanzlilla oli iso rooli mm. ylivoimalla.
Eteenpäin! Mä tykkään tästä next man up-mentaliteetista. Nyt on iso sauma iskeä taas vahvemmin jopa Tapparan imuun. Ja onhan sieltä K-Espookin tulossa selkä edellä vastaan, jos napsitaan pinnoja. Sijoitukset on ihan auki vielä. Nyt kun roikutaan mukana ja kuntohuippu tulee runkosarjan loppusuoralle niin tässä on saumat vaikka mihin. Tärkeintä on, että peli on ihan hyvin uomissa ja sitä se mun silmään on.