Näköjään kyselykausi itsellä menossa tai oon vaan pihalla muuten. Vielä edelliseen @Kotka1939 viestiin liittyen, että mikä Sundströmia vaivaa?
Oletan, että sairastaa jonkin sortin flunssaa, ainakin itse juuri siinä tilanteessa ja muutama tuttukin.Näköjään kyselykausi itsellä menossa tai oon vaan pihalla muuten. Vielä edelliseen @Kotka1939 viestiin liittyen, että mikä Sundströmia vaivaa?
Yllättävän paljon sitten vielä istumapaikkoja myymättä, no jahka tuo 4000 tuhatta ylittyy?Holmström askissa! Eli ei mennyt rikki, ainakaan pahasti. Onneksi. Yli 3000 lippua kans jo ostettu, lisää väkeä vaan lehtereille!
Samoin selostaja joku uusi ääni. Mertaranta oli Katsomon mukaan mutta joku muu sielä selostaa.Atroooo!
Nopeasti johtoon, hyvä!
Mutta mikä työharjoittelija matsia kuvaa?
Välillä ihan myöhässä, kiekko jossain näkymättömissä ja kamera kääntyy tosi hitaasti.
Toisekseen saa zoomata vähän, ei tarvi näyttää koko yleisöä kuvassa, jään tapahtumat tarvis nähdä!
Kyllä tätä kaveria mieluummin kuuntelee kuin Mertarantaa. Ei huono missään nimessä.Samoin selostaja joku uusi ääni. Mertaranta oli Katsomon mukaan mutta joku muu sielä selostaa.
Ei saa luovuttaa.Haiskahtaa tappiolta, onkohan valmistautuminen mennyt ihan oikein. Saa kaataa tervaa ja höyheniä, jos tästä pisteitä tulee.
Jani Saari on tämä selostaja. Nimi vaihtunut Katsomon sivulle. Enpä muista ennen kuulleeni mutta ihan ok. Ilmeisesti Nääsvillestä.Kyllä tätä kaveria mieluummin kuuntelee kuin Mertarantaa. Ei huono missään nimessä.