Käsittääkseni ei lasketa virallisesti. Henkisesti kyllä voidaan laskeaHahl veti kanin hatusta ja nollan maalin Kerkkänen ratkaisee. Lasketaanko avausmaaliksi?
Itse tokaisin heti kaverille, että miksi ihmeessä nollan maalin Kerkkänen, joka ei ole edes ylivoimalla osunut. Kannatti haukkua niin heti tuli kuitti ja osuma :DMeinasin jo katkaista kausikortin, kun kuulin Alkion sanovan, että Kerkkänen tulee laukomaan. Pitää varmaan ostaa paita.
Voittoputki jatkuu!!!
Masek ei häviä koskaan.
Tämä on kyllä ihan mahdollinen tilanne, ja olis kyllä hienoa nähdä kerrankin vaasalainen sporttilainen ikäluokkansa parhaimmistossaNäillä otteilla Masi U20 kisakoneeseen…..
Joko jostain saa Masi-simaa?No mä lähden VOITOLLA YÖHÖN
- yritän selvitä huomiseen
Meillä on voittoputki
EIköhän toimisto keksi jotain nyt kannattaa Masia markkinoida.Joko jostain saa Masi-simaa?
PS. Kaiken maailman Linda-siideriäkin lipitettiin...
Oisko Masi Härkis mättöateria ;DEIköhän toimisto keksi jotain nyt kannattaa Masia markkinoida.
Polvi vääntyi…Menikö Axel rikki eilen kun peliaika ”vain” 15 min eikä ampunut rankkua vaikka meidän ehkä paras ampuja?
Itse en kyllä miestä ruudun kautta edes huomannut kentällä mutta 8 minuuttia näköjään vetänyt eli pienimmät minuutit Kerkkäsen kanssa ja molemmille -1 +/-. Vähän väärä rooli tietysti kun ei ole mikään rouhija mutta jostainhan noita minuutteja pitää ansaita.Miten Hult pelasi eilen? Ollut hyvä U20:ssa, mutta mun mielestä viimeksi (oliko viime kaudella jokin satunnainen peli) voima ei oikein riittänyt väännöissä eikä ollut tarpeeksi taitava ja nopea korvatakseen voimanpuutteen.