No niin nyt ei enää korvat sauhua ja ruokajuomankin voi nauttia nauttimisen ilosta =P olen samaa mieltä useiden yllä olevien analyysien teesistä siitä, että pelitapaa ja viisikkopelaamista on selkeästi hiottu nyt ja se onnistuukin, mutta liian helposta katkeaa selkäranka vastoinkäymisistä, oli ne sitten maalinsuulla tai vihellyksissä. Nyt kun vaan joku tekisi niitä maalejakin. Eilen meni varmaan kymmenen avopaikkaa maalinsuulta ohi
Kausi*No. Tämä viikko oli sitten tässä ellei jotain yliluonnollista ihmettä tapahdu.
Aika pessimistinen näkemys :). Toinen kuudennes vasta menossa. Katseet voitaneen siirtää jo ensi viikon KK ja Pata peleihin ellei nyt kolmannessa jotain ihme suonenvetoa löydy. Ne on niitä päävastustajia jatkopaikasta.Kausi*
No näillä liiga vuosilla jopa aika optimistinen veikkaus ettei tuu tästäkään vuodesta sitä The suonenveto kautta ku taistellaan muustaki ku viimesistä säälipaikoistaAika pessimistinen näkemys :). Toinen kuudennes vasta menossa. Katseet voitaneen siirtää jo ensi viikon KK ja Pata peleihin ellei nyt kolmannessa jotain ihme suonenvetoa löydy.
Mulla on yksinkertainen lääke, voitetaan kerrankin oikeat vastustajat eli ne jotka taistelee siinä viivalla samoilla sijoilla. Siihen Sportin materiaalin pitäisi riittää ellei jotain loukkaantumissumaa tule. Tuo otti vähän hittiä kun hävittiin Saipalle eilen ja KK:lle vieraissa mutta näitä joukkueita vastaan niitä pisteitä pitää niistää ja näiltä ykköskorin joukkueilta jokainen piste on bonusta. Tällä kaudellahan on tärkeää päästä 12 joukkoon ettei livahda playoutteihin ja karsintaan.No toivon todellaki et oon väärässä, mut miten sä ajattelet et toi peli tosta paranee nyt si ku peli on kuitenki ns. Suhteellisen valmista, viedää tilastotki, yksilövirheitä toki saa karsittua vielä ja varmasti jotai uutta ideaa pelin osa-alueille mut pelin pitäs tuottaa vielä kolmasosa lisää paikkoja et noi puukädet sais ees 3maalia keskimäärin peliin millä vois jo ilman veskarin ja pakkien unelmailtaa ottaa voittoja