ihafinaalis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, Minnesota Wild
Ihmeellisen paljon (positiivisessa mielessä) mennyt lippuja huomiselle. SaiPako viehättää vai onko taas Vaasa heräämässä kauteen :P?
Lähitapiola ostanut asiakkaillleen ison määrän lippuja kuten tehnyt joka vuosi johonkin peliinIhmeellisen paljon (positiivisessa mielessä) mennyt lippuja huomiselle. SaiPako viehättää vai onko taas Vaasa heräämässä kauteen :P?
Pitääkö olla jotenkin erikosiasiakas että noita lippuja saisi? Vai pitääkö vaihtaa pois koko paskasta...Lähitapiola ostanut asiakkaillleen ison määrän lippuja kuten tehnyt joka vuosi johonkin peliin
En tiedä, mulle tuli meiliin kutsu / lippu. Olen ihan perusasiakasPitääkö olla jotenkin erikosiasiakas että noita lippuja saisi? Vai pitääkö vaihtaa pois koko paskasta...
Itselläni koti- ja autovakuutukset siellä, mutta ei näköjään riittänyt. Tsekkasin sähköpostien roskalaatikotkin eikä mitään.Pitääkö olla jotenkin erikosiasiakas että noita lippuja saisi? Vai pitääkö vaihtaa pois koko paskasta...
Niin siis ihan manuaalipostilla? Omassa nettipalvelussa ei asiasta mainita sanallakaan.Itsekin luulin ettei minulle ole tullut viestiä, vaikka Lähitapiolan asiakas olenkin. Lopulta kuitenkin löytyi 1.10. tullut mainoskirje otsikolla Syksyn tapahtumakalenteri Pohjanmaalla ja sieltä löytyi linkki. Olin jättänyt lukematta, kun ajattelin sen olevan vain mainosroskaa.
Toki tuli samalla todettua eilen, että kaikki ilmaisliput olivat jo menneet eikä linkin kautta lippuja enää saanut.
Niinpä tietysti, no mutta silti hyvä vaan, että saadaan porukkaa pitämään mökää ja vieläpä perjantaina =)Lähitapiola ostanut asiakkaillleen ison määrän lippuja kuten tehnyt joka vuosi johonkin peliin
Sähköpostiin oli siis mainoskirjeen muodossa laitettu linkki. Nettipalvelussa ei itselläkään mitään mainintaa.Niin siis ihan manuaalipostilla? Omassa nettipalvelussa ei asiasta mainita sanallakaan.
Jypin hyökkäyspeli oli kyllä laidoilla pyörimistä ja näennäistä kiekonhallintaa Sportin tiiviin viisikon ulkopuolella. Mutta Sport kyllä hyvällä prosentilla voitti laitakamppailuja mikä edesauttoi, ettei Jyp vaarallisia paikkoja päässyt maalille luomaan. Lisäksi tiivis viisikko tukki syöttölinjat hyvin, joten parhaalle sektorille ei Jyp edes syöttelemällä pystynyt luomaan paikkoja. Sanoisin, että tämän kauden Jyp sopii Sportille vastuksena hyvin koska ei ole nopein joukkue. SaiPa taas muistuttaa viime kauden KalPaa joiltain osin, joten nopeissa hyökkäyksissä Sportin puolustus on kieltämättä välillä pulassa. Ehkä tähän tarvitaan juuri sun mainitsemaa alun ryntäystä ja paria nopea maalia. Myös samanlaista kiekon hallintaa mitä aiemmin koska mikäs onkaan parempi tapa puolustaa kun pitää kiekonhallinta itsellä.Heikkoa Jyppiä vastaan tuo oman maalinedustan ja tekopaikkojen blokkaaminen toimi hyvin.
On ja eiköhän täällä ole suurin osa kausarilla matkassa. Veikkaan että uusille kasvoille menisi meidänkin kautta. Samalla lailla ollaan asiakkaita lähitapiolalle kun muutkin, eli saisi tulla liput kaikilleHaloo. Eikös meille hardcore faneille ole kunnia-asia ostaa liput Sportin tueksi ja antaa Tapiolan liput uusille katsojille ja saada joitakin jäämään jatkossakin kannattajiksi.
No haloo vaan! Kyllä sen 50€ käyttää välillä muuhunkin kuten lainojen lyhennyksiin kuin syytää kaikki roposensa tuohon ammottavaan Sport-kaivoon.Haloo. Eikös meille hardcore faneille ole kunnia-asia ostaa liput Sportin tueksi ja antaa Tapiolan liput uusille katsojille ja saada joitakin jäämään jatkossakin kannattajiksi.
Joo selvittelin sen verran että pitää sallia nuo mainosten lähetysasetukset siellä nettisivuilla. No ehkä ens vuonna tungokseen muiden kanssa jonottelemaan (hymiöö).Sähköpostiin oli siis mainoskirjeen muodossa laitettu linkki. Nettipalvelussa ei itselläkään mitään mainintaa.
No kerrohan lisää tästä arvostelusta. Mielellään lainauksen kanssa.No jos ammottava kaivo turhauttaa, niin ei pitäisi arvostella seuraa esim siitä kun ei panosteta pelaajiin/valmentajaan.
@Pervert on meidän palstan optimistisimpia, ainakin tulosveikkauksessa. Ja oon muuten seurannut kyseistä osiota pitkään, joten tiedän mistä puhun. :)No kerrohan lisää tästä arvostelusta. Mielellään lainauksen kanssa.
Tämä on jo tältä kaudelta hyvinkin tuttua ettei Sportin vastustajien rikkeitä "nähdä".Hetkinen. Korkea maila Holmströmiä naamaan = ei mitään. Stråkan maila hipaisee kultakuuppaa = 4 min. Maalintekotilanteessa korkea maila Hietasen (?) naamaan = ei mitään. Sanokaa nyt että olen nähnyt jotain väärin?