Tuomarit vetäneet kyllä räikeästi Jukureille, ettei tämäkään yllättäisi.Ja jos taulua on uskominen, niin sport saa 2min ja Jukurit selviää kuivinjaloin…
Liigan sivut molemmat 5+20Ja jos taulua on uskominen, niin sport saa 2min ja Jukurit selviää kuivinjaloin…
Oon kyllä ihmetellyt hieman tuota tiukennettua tuomarilinjaa.Tuomarit vetäneet kyllä räikeästi Jukureille, ettei tämäkään yllättäisi.
Nordsäter tuli tilanteeseen ulkopuolisena ja veti Miroa takaa paidasta, että oman logiikan mukaan pitäisi kyllä mennä toisinpäin? Tai sit ei kummallekkaan mitään. Nää Liigan tuomarit on kyllä välillä pihalla.Tuli siitä 2 min Mirolle vielä näköjään. Olisin kyllä itse arponut Nordsäterin tappelun aloittajaksi, mikäli lisäkakkonen tuli siitä.
Joo nyt on kyllä aidosti linja ollut hukassa vähän jokaisessa pelissä.Oon kyllä ihmetellyt hieman tuota tiukennettua tuomarilinjaa.
Vähän väliä siellä Sportin pelaajia kolataan, miten sattuu ja sitten Sportille jäähy kovin heppoisen näköisestä tilanteesta. Onko nyt jotain, mitä Sportin pelaajat ei vielä ole hiffanneet vai...