Mainos

Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 183 311
  • 1 643
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Onko liigassa kuinka monta pienempää maalivahtia kuin Masi? Hienosti hoitanut hommansa, mutta näyttää kyllä todella pieneltä tuolla maalinsuulla. 10cm pidempänä olisi varmaan jo kauden pelannut liigassa, veskarit kun nykyään alkaa järjestäen olemaan 190cm äijiä.
Ei aina sillä isolla koolla pelata, vaan taidoilla ja sitä löytyy Masilta yllin kyllin.

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Valmennus vois kyllä kopauttaa Langia fläppitaululla kypärään muutaman (n. 30) kerran näistä turhista jäähyistä. Tuntuu, että toi ukko roikkuu vähintään kerran pelissä jäähyn arvoisesti aivan turhissa paikoissa.

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Näkölään meillä on höylien höylä takavuosien uusi Matti Höylä ja totisesti hän on suurenmoinen Masi "Mini' Härkönen - oi oi mikä alku isojen miesten SM-Liigassa!
Höyläystä mä ennustitinkin tulosveikkauksessa
MAXI Härkönen meillä on

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu

Mä olen sanaton PISTE meni

Mutta jätkät jätti kyllä Masin yksin

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Aivan mahtava debyytti Masilta, mies oli muuri maalilla ja pohjusti torjunnoilla tärkeän voiton, 29 torjuntaa. Harmi, ettei se tullut nollapelillä vaikka ei kaukana ollut. Sport kyllä yllättää suvereeneilla otteilla yleensä silloin kun vähiten odottaa :).

ihafinaalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Minnesota Wild
Ihan jäätävä peli Härköseltä! Siis en ole koskaan nähnyt näin uhrautuvaa alivoimaa Sportilta. Herranen aika, syön sanani siitä, että Sport olisi kriisissä Härkönen-Halonen-tilanteessa.

Harmittaa tuo takaisku lopussa, tuli täysin klassisen Sport-munauksen kautta. Silti aivan täydellinen tarina tähän peliin!

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
EKI olet saanut HELVETIN ISOILLE SAAPPAILLE uuden pitäjän, voi olla että kokonsa puolesta Masi piiloutuu yhteen…. mutta tästä se alkaa

Ja minä annan ainakin anteeksi vähän imurointiakin kunhan poika kasvaa ja näyttää KOTKA logolle pelaamisen taidon

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
EKI olet saanut HELVETIN ISOILLE SAAPPAILLE uuden pitäjän, voi olla että kokonsa puolesta Masi piiloutuu yhteen…. mutta tästä se alkaa

Ja minä annan ainakin anteeksi vähän imurointiakin kunhan poika kasvaa ja näyttää KOTKA logolle pelaamisen taidon
Eiköhän oppirahoja tule myös mutta toimisto nyt hereille Karppinen ja Härkönen näytti, että kyllä niitä junnuja voi nostaa rohkeasti mukaan vaan.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Hienosti lähti Masilta liigaura käyntiin. Ei tarvitse ainakaan hätäillä maalivahtikauppojen kanssa.
Se on aivan varmaa, ja kun Masi jatkaa näillä otteilla, niin ottajia muualla alkaa olemaan runsaasti ja kilpailu kiristyy malliin, kuka maksaa eniten.

Näin jos jatkuu, niin jopa NHL kiinnitys nappaa Masin....vrt. Juuse Saros pieni kokoisena maalivahtina.

Tosiaan maalivahti kaupoille ei juuri tarvitse lähteä.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Se on aivan varmaa, ja kun Masi jatkaa näillä otteilla, niin ottajia muualla alkaa olemaan runsaasti ja kilpailu kiristyy malliin, kuka maksaa eniten.

Näin jos jatkuu, niin jopa NHL kiinnitys nappaa Masin....vrt. Juuse Saros pieni kokoisena maalivahtina.

Tosiaan maalivahti kaupoille ei juuri tarvitse lähteä.
Toivottavasti Sportissa alettaisiin oppimaan, että aina kannattaa antaa edes muutaman pelin mahdollisuus omille nuorille ennenkuin aletaan hakemaan ulkoapäin vahvistusta. Ihan turhaa rahan haaskausta, jos omista sattuukin löytymään edullisesti hyvä paikkaaja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy