Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli kyllä ylipäänsä outo veto Sportilta hankkia Svobolle kakkoseksi Huhtamaa, jolla taso hädin tuskin riittää Mestikseen. Liigasta puhumattakaan...
Ottakaa Kaarlehto, kiitos. Ei saa kaapin oveakaan kiinni, siihen on syynsä ettei kukaan ole häntä vieläkään huolinut.
Huhtamaan sopimuksesta tulee flasbackeja Timo Niemieen. Kävihän Skarek täällä harjoittelemassa kesällä.Svoboda ei 100% kunnossa? Huhtamaa ei vaan pärjää liigatasolla.
Houston, we have a gigantic problem.
225 minuuttia maalierolla 5-20.
Itsellä myös semmoinen päähänpinttymä jäänyt että joka kaudella kun harkkapelit menivät hyvin itse runkosarja meni päin persettä. Ja taas kun harkkapelit menivät päin persettä niin runkosarja olisi mennyt paremmin. Korjatkaa toki jos olen väärässä.Viime vuonna pöllytettiin Ässiä Pietarsaaressa tähän aikaan 4-1 ja tehtiin 2 ylivoimamaalia. Ylivoima näytti muistaakseni tuohon aikaan jumalaiselta, mutta runkosarjassa olikin sitten kasa tuttua paskaa.
Huonosti on mentävä jos tuota Karjalaista kehuu. Pelityyli vaikuttaisi siltä että istuu joko boksissa tai pelikiellossa 2/3 peleistä/kaudestaMontako harjoituspeliä nyt on pelattu?
Pari niistä olen nähnyt kun olen erehtynyt lähetyksen ostamaan.
Onko yksikään pelaaja antanut ns. näyttöjä....Karjalaista on kehuttu jossain vaiheessa.
Timrå pelien jälkeen joku totesi,ettei pidä vertailla Sportin tasoa ruotsin liiga joukkueen tasoon.
Pelit liigan joukkueita vastaan kertoisivat todellisen tason. Nyt niitäkin on nähty ja ei hyvältä näytä.
Eihän pelin ns valmista tarvitse vielä olla mutta jotain positiivisuutta siinä pitäisi näkyä jossain muodossa.
Kovaa hintaa tullaan maksamaan taas kerran kun nuukaillaan ja säästetään siinä tärkeimmässä asiassa joukkue urheilussa eli valmennuksessa.
Annetaan nyt kauden edes alkaa ensin vaikka haastavalta näyttää. Tuo Pikkarainen ei olisi ollut mikään sateentekijä, olisi ollut seuraava RD, joka vanhankantaisen pelityylinsä vanki. Lukekaa huvikseen kommentteja sen viimeiseltä kaudelta Kerhossa - tuttuja kommentteja ja tutut ongelmat. Saattaa sopia poriin ns. "kusipääkiekkoilu" mutta ei siellä montaa sivua ole pelikirjassaVituttanut jo kauan aikaa,että miksi ei todennäköisesti edes ole harkittu tosissaan Hahlin tilalle jotain toista valmentajaa. Dufva varmaan suositteli? Nauraa paskasesti kotonaan vieläkin pohjanmaan idiooteille jotka maksoivat isoa palkkaa tyhjästä ja ilman intohimoa tehdystä " työstä". Ja niin taisi nauraa puoli Suomea.
Eiköhän hakijoita olisi löytynyt muitakin kuin Pelikaanien silloinen kakkonen.
Esim Pikkarainen olisi varmaan ollut yhtä lailla Vaasan haettavissa kuin Ässienkin.