Maalivahtia kovasti haukuttu.Vaikea itse asiaan mitään sanoa kun en livenä Huhtamaata ole nähnyt.
Ruudun kautta vain.
Olihan sopimus Sporttiin itsessään jo hieman kyseenalainen,kaveri ei ollut edes mestiksessä kiistaton ykkönen ja Saipassakaan ei tainnut olla mikään löytö,noh,Saipassa olisi Saroskin varmaan tuomittu turhaksi pelaajaksi.
Taas ilmeisesti yritetty mennä tärkeässä positiossa valmennuksen tapaan ALE/punalaputetun laarin kautta.
Täällä esille heitetty Kärppä junnu ei varmaan olisi kalliimpi tai huonompi vaihtoehto hänkään.
Jollain tavalla asiaan joudutaan reagoimaan ja asia kannattaisi hoitaa nyt kun kyseinen pelaaja vielä on saatavilla.
Härköstä ilmeisesti ei haluta vielä peluuttaa ykkösen mukana?
Mutta kylmä totuus on sekin,että kenttäpelaajat ovat tehneet 0-1 maalia viimeisiin otteluihin ! YHTEENSÄ.
Joten ei tunnu sielläkään , että pursuaisi talentteja joka oven raosta.
Paljon kuulee ja näkee juttuja siitä miten nimekäs Sportin joukkue Ruotsalaisten osalta on.
Hmm....onko oikeasti?
Holmström taitaa olla ainoa joka menisi suoraan johonkin ruotsin liigan pelaavaan kokoonpanoon.
Muut ovat enemmän sellaisia pelaajia jotka saaneet " kenkää" eivätkä enään ole ykköskorin pelaajia.
Muutenkin Suomeen tullaan Ruotsista yrityksenä saada jämähtänyt ura uuteen lentoon.
Ei vain Sportin osalta .
Toki kuten todettu,samantasoinen Suomalainen pelaaja huomattavasti kalliimpi.
Itse olen iloinen siitä,että Sport on profiloitunut "Ruotsalaisjoukkueeksi".
Siitä imagosta kannattaa pitää kiinni ja antaa sanan levitä Ruotsin pelaaja yhteisössä.
Kannattaisiko kuitenkin etsiä hieman nuorempia pelaajia , sellaisia junnuja jotka eivät ihan stara luokkaa ole mutta voisivat kuitenkin ns. löytää itsensä täällä ja kasvaa hyviksi pelaajiksi?
Ruotsin Hultteja jne?
2 tällaista pelaajaa löytyy jo nyt ja ihan hyvin edustavat.
No tämä nyt oli taas tällaista tyhjänpäiväistä höpötystä.
Kaipa nuo tietää mitä tekevät.