Vapise Rautakallio, täältä tulee Mäntän Bobby :)Mäntän Bobby orr 3+3 ei riittä liigaan!
Okko on ollut positiivinen yllätys, toivottavasti jatkaa ensi vuonna.Loppu hyvin, Leppänen oli kyllä vedossa, Kangasniemeltä saadaan vielä paljon iloa.
Tästä tuli legenda. Se joka alussa hosuu, lopussa väsyyEdes Leppästä kiinostaa tänään!
Maltti on valttia Jatkiksellakin.Tästä tuli legenda. Se joka alussa hosuu, lopussa väsyy
Joo Kangasniemelle sopii myös, mitä isompi kenttä (enemmän tilaa) sitä paremmin se näkyy, niin kuin Leppäselle.Loppu hyvin, Leppänen oli kyllä vedossa, Kangasniemeltä saadaan vielä paljon iloa.
Atrolla olisi pinnoja nyt varmaan enemmänkin jos olisi pelannut koko kauden ykkösketjun kanssa. Itsekseni olen toivonut että voi kun tajuaisivat laittaa Hjalmarsonin, Leppäsen ja Kangasniemen samaan ketjuun niin mitähän siitä syntyy kun kolme noin taitavaa ja peliälykästä löytää toisensa. Poissaolojen ja sattumuksien summana näin oli käynyt, eilen ei vielä lähtenyt mutta tänään jälki oli aika selvää.LARI! ja voittomaali ja Atrolle kuudes piste!
Atrolla jo 47 pinnaa ja kuuden pisteen päässä ennätyksestä ja seitsemän jos ottaa sen itselleen. Tärkeät pisteet KK:lta joka on päävastustajia.
Amerikan apu esiintyi pikku virheistään huolimatta aika lupaavasti....katsellaan.Pari ajatusta:
- Loposen maali ei kyllä mun mielestä mennyt helpolla. 150km/h pään viereen suoraan syötöstä. Ei iso poikittaisliike, mutta kuitenkin. Ihmiskäsi ei vain heilahda tuohon pään viereen kovin nopeasti.
- Okko Kangasniemi on ollut mun silmään huono. Syöttöjen todella heikko vastaanottaminen varsinkin osui silmään, mutta aivan niin kuin joku itseluottamusboosti tuli sen maalin jälkeen. En tuomitse vielä lopullisesti, mutta luistelu ei mun silmään riitä Liigapeleihin.
- Orzeck tänään selkeästi parempi mitä eilen. Luistelee hyvin ja kiekkokin pysyy lavassa. Varmaan aika erikoinen kokemus pelata tuommoisella lentokentällä.
- Atro. JUMALAUTA! On se kova. Sanattomaksi vetää. Meidän Sportissa pelaa. Huh.
Kangasniemelle pitää antaa aikaa, ja paljon! Klassinen taitopelaaja/snaipperi (= harvinaisuus meillä). Nyt vaan kova kesätreeni liigajengin mukana, ja sitt mennään!- Okko Kangasniemi on ollut mun silmään huono. Syöttöjen todella heikko vastaanottaminen varsinkin osui silmään, mutta aivan niin kuin joku itseluottamusboosti tuli sen maalin jälkeen. En tuomitse vielä lopullisesti, mutta luistelu ei mun silmään riitä Liigapeleihin.