Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 278 311
  • 2 678

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
LARI! ja voittomaali ja Atrolle kuudes piste!

Atrolla jo 47 pinnaa ja kuuden pisteen päässä ennätyksestä ja seitsemän jos ottaa sen itselleen. Tärkeät pisteet KK:lta joka on päävastustajia.

ihafinaalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Minnesota Wild
KIITOS LARI!!! Leppäselle illan kuudes piste! Pakko sanoa, että paska peli, mutta tulipahan katsottua ja jopa voitettua.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Tässä tämä tuli nyt faktana esille kun on luistevoimainen pelaaja kuten Atro Leppänen ym. nopean taitavat pelaajat, jotka esiintyivät Kouvolan SUURELLA KENTÄLLÄ.

Atro tämän ainakin käytti hyväkseen, ja se näkyi uskomattomissa tehoissa!

Sensaatio ehtoo.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Loppu hyvin, Leppänen oli kyllä vedossa, Kangasniemeltä saadaan vielä paljon iloa.
Joo Kangasniemelle sopii myös, mitä isompi kenttä (enemmän tilaa) sitä paremmin se näkyy, niin kuin Leppäselle.

Luistelua ja ainaa vaan nopeampaa luistelua, siinä yksinkertainen resepti.

Okon rinnalle vielä kaksi muuta luisteluvoimaista kaveria, niin vaikea on vastustajan päästä edes iholle.

Siinä vauhti olisi hurjaa entis ajan Leijona ketjun Hupu-Lupu-Tupu malliin.

Harmaakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, sympatiat Tuto
LARI! ja voittomaali ja Atrolle kuudes piste!

Atrolla jo 47 pinnaa ja kuuden pisteen päässä ennätyksestä ja seitsemän jos ottaa sen itselleen. Tärkeät pisteet KK:lta joka on päävastustajia.
Atrolla olisi pinnoja nyt varmaan enemmänkin jos olisi pelannut koko kauden ykkösketjun kanssa. Itsekseni olen toivonut että voi kun tajuaisivat laittaa Hjalmarsonin, Leppäsen ja Kangasniemen samaan ketjuun niin mitähän siitä syntyy kun kolme noin taitavaa ja peliälykästä löytää toisensa. Poissaolojen ja sattumuksien summana näin oli käynyt, eilen ei vielä lähtenyt mutta tänään jälki oli aika selvää.

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport on voittanut jääkiekko-ottelun Kouvolassa! Vaati vain kuusi tehtyä maalia ja Liigan ykköspakin osallistumista niistä jokaiseen. Kaksi pistettä kaakon kiertueelta maistuu erittäin hyvin, kun odotusarvo on ainakin itselleni aina nolla.

Vähän jotain voisi kyllä pohtia tuohon puolustuspelin jämäkkyyteen etenkin oman maalin edustalla. Härkönen ei pienenä maalivahtina ole parhaimmillaan, kun päästetään tuosta maalin edestä hakkamaan kiekkoa sisään. Tänään ei toki muutenkaan ollut hänen osaltaan ihan paras päivä, mitä toki saattoi odottaakin, kun laitettiin peräkkäisiin peleihin maaliin. Juuson pitäisi tilastomiehenä tietää, että voittoprosentit ovat huonompia b2b pelien toisessa osassa, kun sama maalivahti pelaa molemmat pelit, vaikka tällä kertaa nyt kävikin tuloksellisesti toisin päin.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Pari ajatusta:

- Loposen maali ei kyllä mun mielestä mennyt helpolla. 150km/h pään viereen suoraan syötöstä. Ei iso poikittaisliike, mutta kuitenkin. Ihmiskäsi ei vain heilahda tuohon pään viereen kovin nopeasti.

- Okko Kangasniemi on ollut mun silmään huono. Syöttöjen todella heikko vastaanottaminen varsinkin osui silmään, mutta aivan niin kuin joku itseluottamusboosti tuli sen maalin jälkeen. En tuomitse vielä lopullisesti, mutta luistelu ei mun silmään riitä Liigapeleihin.

- Orzeck tänään selkeästi parempi mitä eilen. Luistelee hyvin ja kiekkokin pysyy lavassa. Varmaan aika erikoinen kokemus pelata tuommoisella lentokentällä.

- Atro. JUMALAUTA! On se kova. Sanattomaksi vetää. Meidän Sportissa pelaa. Huh.

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Oliko Sport tänään hyvä?
Oliko Sport tänään huono?
Oliko Sport tänään sekä hyvä että huono?

Hieman jäi ristiriitaiset tunnelmat joten olisiko vaihtoehto 3 sitten se totuus?

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Pari ajatusta:

- Loposen maali ei kyllä mun mielestä mennyt helpolla. 150km/h pään viereen suoraan syötöstä. Ei iso poikittaisliike, mutta kuitenkin. Ihmiskäsi ei vain heilahda tuohon pään viereen kovin nopeasti.

- Okko Kangasniemi on ollut mun silmään huono. Syöttöjen todella heikko vastaanottaminen varsinkin osui silmään, mutta aivan niin kuin joku itseluottamusboosti tuli sen maalin jälkeen. En tuomitse vielä lopullisesti, mutta luistelu ei mun silmään riitä Liigapeleihin.

- Orzeck tänään selkeästi parempi mitä eilen. Luistelee hyvin ja kiekkokin pysyy lavassa. Varmaan aika erikoinen kokemus pelata tuommoisella lentokentällä.

- Atro. JUMALAUTA! On se kova. Sanattomaksi vetää. Meidän Sportissa pelaa. Huh.
Amerikan apu esiintyi pikku virheistään huolimatta aika lupaavasti....katsellaan.
Kangasniemi ...noh tässä taas huomataan miten erilailla 2 ihmistä jonkin asian kokee eikä kukaan pysty sanomaan kumpi on oikeassa.
Omasta mielestä luistelu on hänellä ihan hyvää.
Voimaa puuttuu ja paljon.
Lihasta runkoon niin tiedä mitä sieltä vielä tulee.

Härkönen kasasi itsensä kolmanteen erään. Odotin maalivahdin vaihdosta erätauolla.
Leppäsestä enään voi sanoa mitään....olisi tainnut voitto jäädä ottamatta ilman häntä.

justus967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hanzl vaeltaa ihan yössä. Joulukuun alusta 14 peliä ja 0+3. Kärsii varmasti, kun laiturit vaihtuu, mutta pelaa kuitenkin ylivoimaa.
Vaikka kauden tehot on ihan ok, nyt on vaikea jakso ja parantaa pitää.Jotenkin omaan silmään yrittää koko ajan vähän liian vaikeita.

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kangasniemelle pitää antaa aikaa, ja paljon! Klassinen taitopelaaja/snaipperi (= harvinaisuus meillä). Nyt vaan kova kesätreeni liigajengin mukana, ja sitt mennään!

Edit. Löytyy myös kolmas Kangasniemi, eli Ilkan ja Okon veli, Totti Kangasniemi.....Psssst Maukkka! Tänne! :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy