Se ohipeli tulee aina, jotenkin idän reissulla.Ohipeli.
Nythän mä sen hokasin, sehän on jet lag, joka tuohon vaikuttaa.Se ohipeli tulee aina, jotenkin idän reissulla.
Minulla taitaa sitten olla jatkuva jet lag....missä lienen lentämässä öisin...Peter Pan!Nythän mä sen hokasin, sehän on jet lag, joka tuohon vaikuttaa.
Lainaus wikipediasta:
"Aikaerorasituksen tyypillisiä oireita ovat aamu- tai iltapäiväväsymys, katkonainen yöuni, yleinen huono olo, vatsavaivat, huimaus, päänsärky, keskittymiskyvyn heikentyminen, ärtyisyys ja ruumiillisen suorituskyvyn heikkeneminen. Selvemmin oireet tulevat esiin lennettäessä lännestä itään."
Tuolla hyökkäyksellä Sport tulee valahtamaan sarjataulukossa alaspäin. Täytyy vain toivoa, että playoff mahdollisuudet ovat vielä olemassa, kun saadaan (toivottavasti) kaikki taas terveiksi.Ohipelejä tulee, mutta nyt niitä ei enää montaa voi tulla. Ihmeitä tapahtuu ja huomenna sitä vaaditaan. Nyt joukkue huutaa hyökkäyksestä vastuunkantajaa. Kuka vastaa huutoon?
Kyllä ne tehot katosi IFK:ltakin kun Lehterä oli välillä pois. Tuo nyt on p***apuhetta että kaikki ammattimiehet pystyy pelamaan ylivoimaa… kyllä siellä nyt pieni ero on siinä että onko ylivoimassa maalilla Miketinac tai Kerkkänen, siivessä Nieminen tai Kangasniemi tai toisessa siivessä Anderssonin tilalla Johnsson.Häiritsee kyllä jos ylivoiman surkeudessa mennään sen tekosyyn taakse,että puuttui pelaajia.
Kyllähän ammattimiehen pitäisi osata pelata ylivoimaa kenen kanssa vain jos systeemi on tuttu.
Ei valmentaja voi heittää joukkuetta bussin alle kaikkien edessä. Eiköhän siellä pukukopissa oo ollut vähän eri sävy.Juuson mielestä onneks kuitenkin ihan ok peli poislukien jäähykontrolli. Mitä helvettiä?