Me yritämme, toivotaan, että toi ailahdellut lauma jäälläkin! Ex-Jukuri Kaarlehto ilmeisesti pelaa huomenna, koska Rubin sairaana. Vain hyvä asia :)Hellou Mikkeli ja Jukureiden fanit!
Kannustakaa huomenna rajusti omaa suosikki joukkuettanne voittoon - kiitos!
Yhteistyöllä on voimaa.
Onko noin, että Jukurit on jo kuuden sakissa Lukon häviön takia? Jos näin, niin huomisen pelin teema ja agenda muuttuu heti ja häviökään Ässille ei maata kaada. Ajattelin tuota kymppiviivaa ja KooKoota.Hellou Mikkeli ja Jukureiden fanit!
Kannustakaa huomenna rajusti omaa suosikki joukkuettanne voittoon - kiitos!
Yhteistyöllä on voimaa.
Joensuuta pitäisi vetää pataan tosta tempusta.Joensuu hakkaa Rosen sylistä kiekon ja tönii veskaria, sitten itkee, kun saa jäähyn :DD. Jo toinen idiootti jäähy tässä pelissä (taas). Onneksi Karppa on ollut epävarma eikä messias.
Jep. Harmi että Huuhtanen on tulosyksikön kaveri. Muuten voisi puolestani käydä vaikka hakkaamassa Joensuun.Joensuuta pitäisi vetää pataan tosta tempusta.
Ei varmaan kannattaisi Huuhtasen muutenkaan Jessen kanssa lähteä. On nimittäin Joensuu vuosien mittaan vääntänyt sen verran kovemmissa kaukaloissa, että ei jäisi Nikolle paljoa palaa niissä väännöissä.Jep. Harmi että Huuhtanen on tulosyksikön kaveri. Muuten voisi puolestani käydä vaikka hakkaamassa Joensuun.
Samaa apinointia, huutelua, irvistelyä sekä käsien heiluttelua fanipäätyyn näytti tekevän B-katsomon silmin.Joensuulla meni tunteisiin. A-katsomossa huutelivat, niin irvisteli kuin teini minulle pari kertaa kun luuli meikäläisen olevan huutelija :D
No ei oo pelillisesti mitään annettavaa nii onhan se jotenki näytettävä et hei mäki oon täälläSamaa apinointia, huutelua, irvistelyä sekä käsien heiluttelua fanipäätyyn näytti tekevän B-katsomon silmin.
Ihan hauska hahmo mun mielestä, harva pelaaja ottaa mitään kontaktia yleisöön. Vähän myös pelottava olemus kun silmä seisoo päässä ja suu auki tuijottaa. Tulee mieleen se ajatuskupla missä istuva apina hakkaa kattilankansia yhteen..Samaa apinointia, huutelua, irvistelyä sekä käsien heiluttelua fanipäätyyn näytti tekevän B-katsomon silmin.
Jessellä taisi tuo kakkonen tulla epäurheilijamaisesta käytöksestä. Eli pelissä ei tullut mitään rangaistusta, kun veti poikkarilla naamaan.Pelissä kakkonen kun veti poikkaria päähän.