Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 884 058
  • 20 457

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Nää teemapelit sais kyl jättää toteuttamatta, ne on aina yhtä paskaa!
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon ylivoimasta olen täysin raivoissani. 40 peliä vedetty ja edelleen esimerkiksi Repo joka joukkueen kovimpia laukojia pelaa väärässä paikassa. Kuinka vaikeaa voi olla sijoittaa Repo siivelle. Kapteeni voisi ottaa kapteenin roolin ja mennä kertomaan valmentajalle että minun kuuluu olla alivoimassa ja tasakentällisin kentällä mutta ei ylivoimassa
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ei tällä jengillä mennä säälejä pidemmälle. Hyvä jos sinnekään. Ainakaan tuonkaltaisella pelillä. Enkä valitettavasti usko sen pelin mitenkään paremmaksi muuttuvan.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon ylivoimasta olen täysin raivoissani. 40 peliä vedetty ja edelleen esimerkiksi Repo joka joukkueen kovimpia laukojia pelaa väärässä paikassa. Kuinka vaikeaa voi olla sijoittaa Repo siivelle. Kapteeni voisi ottaa kapteenin roolin ja mennä kertomaan valmentajalle että minun kuuluu olla alivoimassa ja tasakentällisin kentällä mutta ei ylivoimassa
Ja tuntuu että samaa vaan joka kerta, ei mitään muutosta vaan jos se nyt onnistuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös