Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 917 857
  • 20 457

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Belfasti poika näytti Piipposelle miten maalinedustalta heitetään paskat pois.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Erittäin lyhyen katsannon perusteella on vaikea uskoa, että reilun viikon päästä oltaisiin valmiina Liigaan. No josko se tästä.

Belfast on tullut selvästi nälkäisempänä peliin.
 

Pystökaffee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä raskasta katsottavaa. Raskaampaa on ainoastaan Lukon jalka, todella verkkaista liikettä. Saattaa alkaa nuo Liigapelit kyllä liian aikaisin suhteessa siihen miltä peli näyttää, vaikka kuinka sanoisi ettei tässä vielä ole keritty harjoitella paljoa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
20min 0-0.

Viisikkopelaaminen kiekolla luokatonta, kaksinkamppailuja hävitään, kiekossa ei kyetä pysymään.

No ehkä tämä tästä toiseen erään.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Raskaampaa on ainoastaan Lukon jalka, todella verkkaista liikettä.
Höpöhöpö. Lukolla on maailmam paras fys..suorituskykyvalmentaja ja paukut on tähdätty kevääseen kuten kaksi viimekin vuotta.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Hidasta on. Kaveri tullut paljon paremmalla liikkeellä peliin. Yv oli myös todella löysää ja hidasta.

Edelleen ihmettelen mitä Korkka tekee Lukon rosterissa. Ei niin mitään käyttöä, edes näissä peleissä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oli kyl aika moista läpsyttelyä. No toivottavasti ketään ei loukkaa ja joku tekee vaadittavan 1-0 maalin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mitään erikoista pelaamista, mutta sen verran mä olen näitä brittijoukkueita CHL:ssä Lukkoakin vastaan nähnyt pelaavan että kyllä niillä alkaa jalka painamaan vielä enemmän kuin Lukolla kun peli etenee. Todella merkillisenä ihmeenä pidän jos näin ei tapahdu.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei mitään erikoista pelaamista, mutta sen verran mä olen näitä brittijoukkueita CHL:ssä Lukkoakin vastaan nähnyt pelaavan että kyllä niillä alkaa jalka painamaan vielä enemmän kuin Lukolla kun peli etenee. Todella merkillisenä ihmeenä pidän jos näin ei tapahdu.
Just tämä. Alkuun noi yleensä lähtee niin paljon kuin putkista irtoaa mutta eihän tuota kukaan kolmea erää jaksa. Kärsivällisyys on tässäkin pelissä valttia.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olenko sitten yksin mielipiteeni kanssa, mutta todella hyvä intensiteetti pelissä vrt harkkamatsit yleensä. Belfast tuli kovalla sykkeellä ensimmäiset 6-7 min, mutta alkoi väsähtää.

Ei Lukon liikkeessä ole ongelmaa paikanpäällä katsottuna, vaan ajoitukset vielä ymmärrettävästi hakusessa. Välillä tultu heittämällä sisään kun osuu.

Mun mielestä ihan raikasta.

PS. Burkesta tulee olemaan iloa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olenko sitten yksin mielipiteeni kanssa, mutta todella hyvä intensiteetti pelissä vrt harkkamatsit yleensä. Belfast tuli kovalla sykkeellä ensimmäiset 6-7 min, mutta alkoi väsähtää.

Ei Lukon liikkeessä ole ongelmaa paikanpäällä katsottuna, vaan ajoitukset vielä ymmärrettävästi hakusessa. Välillä tultu heittämällä sisään kun osuu.

Mun mielestä ihan raikasta.

PS. Burkesta tulee olemaan iloa.
Erän loppua kohti parani kyllä huomattavasti. Samaa se oli Porissa viikko sitten.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tieksola pirteä.
Burke on pelikäsitykseltään ja lajitaidoiltaan aivan eliittiä tähän sarjaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pohjois-Irlanti johtaa 0-1.

Reunasta vietiin kuin mätää kukkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös