Höpöhöpö. Lukolla on maailmam paras fys..suorituskykyvalmentaja ja paukut on tähdätty kevääseen kuten kaksi viimekin vuotta.Raskaampaa on ainoastaan Lukon jalka, todella verkkaista liikettä.
Just tämä. Alkuun noi yleensä lähtee niin paljon kuin putkista irtoaa mutta eihän tuota kukaan kolmea erää jaksa. Kärsivällisyys on tässäkin pelissä valttia.Ei mitään erikoista pelaamista, mutta sen verran mä olen näitä brittijoukkueita CHL:ssä Lukkoakin vastaan nähnyt pelaavan että kyllä niillä alkaa jalka painamaan vielä enemmän kuin Lukolla kun peli etenee. Todella merkillisenä ihmeenä pidän jos näin ei tapahdu.
Pikemminkin sitä kannattaa varata koko loppuvuoden ajalle. Ihme on jos samankaltainen alkukausi tulee mitä viime kaudella.Kärsivällisyys on tässäkin pelissä valttia.
Isommassa kuvassa kyllä. Mieluummin peli kunnossa keväällä kuin syksyllä. Sitä kauraa on nyt jo nähty tarpeeksi.Pikemminkin sitä kannattaa varata koko loppuvuoden ajalle. Ihme on jos samankaltainen alkukausi tulee mitä viime kaudella.
Erän loppua kohti parani kyllä huomattavasti. Samaa se oli Porissa viikko sitten.Olenko sitten yksin mielipiteeni kanssa, mutta todella hyvä intensiteetti pelissä vrt harkkamatsit yleensä. Belfast tuli kovalla sykkeellä ensimmäiset 6-7 min, mutta alkoi väsähtää.
Ei Lukon liikkeessä ole ongelmaa paikanpäällä katsottuna, vaan ajoitukset vielä ymmärrettävästi hakusessa. Välillä tultu heittämällä sisään kun osuu.
Mun mielestä ihan raikasta.
PS. Burkesta tulee olemaan iloa.
Mitä tekemistä tällä pelillä on harkkamatsien kanssa?vrt harkkamatsit yleensä.
Mitä tekemistä tällä pelillä on harkkamatsien kanssa?
Kyllä tää ainakin meikäläisen kirjoissa menee vielä sarjaan harkkapelit.Mitä tekemistä tällä pelillä on harkkamatsien kanssa?