1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Ja 4/15 kamppailuvoitot…Tieksola on kyllä eläin laitojen lähellä. Joku aika pieni eläin. Orava mutta heikompi ja huonompi asenne.
Ja 4/15 kamppailuvoitot…Tieksola on kyllä eläin laitojen lähellä. Joku aika pieni eläin. Orava mutta heikompi ja huonompi asenne.
Olet hieno mies,etsi nyt vaikka taitoluistelutuomarin pesti jostain.Vitun typerän näköistä toi Taren koiven nostelu.
Miksi ei Mattila valmenna tätä joukkuetta?! Juuri niin miten itse näin. Aivan paskaa. Lähes kaikissa hävittiin. Ei Lukko kyllä ihmeellinen joukkue ole tällä hetkellä.Mattilalta rehellistä palautetta. Nyt vaan sanoista tekoihin.
Ja 4/15 kamppailuvoitot…
Valmentajako siellä omissa pyörii?Miksi ei Mattila valmenna tätä joukkuetta?! Juuri niin miten itse näin. Aivan paskaa. Lähes kaikissa hävittiin. Ei Lukko kyllä ihmeellinen joukkue ole tällä hetkellä.
Kyllähän Lukko tästä parantaa, olen melko varma. Ihan varma.Lukko pelasi huolellisesti toisen erän ja voittaa kolmannen. Vahva usko metsäläisellä.
Viime kausi taisi olla ainakin lähes yhtä huonoa varsinkin mitä keväämmäksi mentiin.Tuon Lukon ylivoiman on oltava Liigan historian huonointa. Ei hyvä luoja sentään.
Sitä ainakin tuntuu haluavan pelistä päätellen.Valmentajako siellä omissa pyörii?
Kiitos paljon kommentista. Tajuat varmaan itsekin mitä hain, että lopettais ton kikkailun. Se ei auta ketään.Olet hieno mies,etsi nyt vaikka taitoluistelutuomarin pesti jostain.
Aina hieno huomata että löytyy suuri variaatio solvata oman joukkueen pelaajia.