LäppäPyhäksi lehmäksi. Yleinen fraasi.
Alivoimalla edelleen hyvä, tasakentin ei o paljoa annettavaa.Jos paljon parjattu Jasu jotain edelleen osaa, niin aloittaa se osaa.
Keneltäköhän tämänkin oppinutHienosti veti kilppariin Dudas vielä huitomisensa jälkeen.
"Built for the playoffs"Hieno erä tunteen puolesta. Nyt oli sitä paloa, kulmahammasta ja muna pystyssä. Joka tilanne pelattiin loppuun ja oltiin valmiita antamaan takaisin.
MIKSI, oi miksi tuota ei nähty runkosarjassa?? Tuolla asenteella olet ytimessä ja pelin päällä.
Kannattaisko avata se TV eikä katsella jotain helmikuun Lukko-TPS pelejä?Ei me tätä erää pelattu hyvin. Ei mitään heräämisen merkkejä. Mut onneksi johdetaan
Teidän porilaisten silmin katsoen tää on tällaista.Vahinko oli. Nosti käden heti pystyyn. Brook piikkarit kylkee ja Repo lisäks nyrkillä päähän. En yllättyis vaikka menis kurinpitoon. Brookin yks poikkari osuu itseasiassa kaulaan..
Kannattaisko avata se TV eikä katsella jotain helmikuun Lukko-TPS pelejä?
Men ny menee.Ei me tätä erää pelattu hyvin. Ei mitään heräämisen merkkejä. Mut onneksi johdetaan
Siin on vaa se onklema et turhaan vaikeeks tekee menestymisen ku joutuu lähtee sääleistä"Built for the playoffs"
Men ny menee.
Olisko sarkasmia, itse taidan olla kriitisin tällä palstalla. Ja mun mielestä jopa oli aika hyvä eräEi me tätä erää pelattu hyvin. Ei mitään heräämisen merkkejä. Mut onneksi johdetaan
Olisko sarkasmia, itse taidan olla kriitisin tällä palstalla. Ja mun mielestä jopa oli aika hyvä erä
Niin mutta eihän se ole mitenkään mahdollista että Lukko voisi esittää edes pienintäkään hyvän pelin murusta koska onhan siellä Lämsä,Mä kuule katon tätä paika päältä
Tarkkana saa olla näiden kanssa. Kaikki keinot on ilmeisesti käytössä.