No sitten sulla on ihan helvetin huono muisti.Toi hyökkäyspelihän on rakenteeltaan täysin mielinuvituksetonta puskemista. Paskinta mitä olen Raumalla nähnyt sitten legendaarisen 2016 J. Vuoren agressiivisen lukon.. :D
Monesti lukko on hävinny pelin viime minuuteilla tai vähintää 3 p viime sekunneilla? Väität ettei tosiaan vaikuta mitään yks viime sekuntien tappio.. :D Huutis. Lämsä on aivan pihalla, puolustus on täysin vietävissä, koko peli on aivan sekasin. "Ei täs mitää hätää kannu tulee raumal ja sillei..?"Tämä kriisi on kyllä sinun päässäsi, jotain rajaa negailuun.
Se joulukuun alussa alkanut putki, jossa Lukko ei ollut hävinnyt kertaakaan neljää peliä seitsemästä, meni nyt poikki, mutta peli sinänsä on kyllä aika lähellä parasta mitä tällä jaksolla on ollut, ja Saipa-pelin jälkeen siihen on löytynyt myös aika hyvin tasaisuutta. Hyvää maalivahtipeliä huutaisi vielä.
Kuulostaa siltä että sun näitä pitäis laskea eikä minun.Monesti lukko on hävinny pelin viime minuuteilla tai vähintää 3 p viime sekunneilla?
Olitko esim viime vuoden tammi-maaliskuun tulospiilossa kokonaan?Toi hyökkäyspelihän on rakenteeltaan täysin mielinuvituksetonta puskemista. Paskinta mitä olen Raumalla nähnyt sitten legendaarisen 2016 J. Vuoren agressiivisen lukon.. :D
Älä nyt tuu droppaa mun (nega)tunnelmaa. Itellä menee tepsi aina tunteisiin. Katotaan nyt miten menee. Viikon päästä pitää peli olla sitten mintissä. Itellä ollut luottoa Lukon touhuun mutta vituttaa aina hävitä tepsille.Tämä kriisi on kyllä sinun päässäsi, jotain rajaa negailuun.
No sitten sulla on ihan helvetin huono muisti.
Olen ihan laskenukin. Annan vinkin et 5 kertaa ei riitä. Täysin anteeksiantamatonta..Kuulostaa siltä että sun näitä pitäis laskea eikä minun.
Jaa että nyt menee ja pelataan huonommin kuin viime kauden lopussa? Saavutus sekin ja pitää muistaa, että niinkin paskalla pelillä oli aika liki välieräpaikka.Mielipiteitä on toki monia, viime kauden loppu veltsun kanssa oli paskaa sekin. Mut oli siinä sentää jotai ideaa. Toisin kun.. Olin alusta saakka sitä että lukko ajoi täysillä puuhun lämsän ottaessaan. Tolla materiaalilla mitä on käytettävissä pitäis olla kuuden sakissa. Yv käytännössä sarjan heikointa. Osaa pelaajista ei oo liiemmin enää vuodenvaihteen jälkee kiinnostanu. Hyvä et jotkut jaksaa uskoa. Oma vähänenkin usko meni vuodenvaihteessa kun näki et yv ei kehity, kentät on päin persettä eikä mikään muutu.
Jaa niin että kakkosmiehistöllä otettu leikittelevä voitto olisi ollut kivempi? Harmi ettei tullut.Mut hei onneksi otettiin tähän rasitukset, Abtin loukkaantuminen(?) ja yksi pettymys lisää henkisesti hauraalle joukkueelle, auttaa varmasti sääleissä ja siitä eteenpäin
Nii no, viime kaudella sentään suoraan puolvälierii. Sitä en kiistä etteikö loppu 10 peliä ois ollu täyttä paskaa mut ei tää jengi tulis ikinä kykenemään 3-0 tilanteessa ottamaan voittoakaan. Selkäranka on olematon. Se on nähty jo monet kerrat. Ja toi yv. :D Kaveri tekee maalit yv:llä ja lukko hakkaa päätä seinää se on siinä. Katotaan joudunko syömään sanani, teen sen mielelläni mut sinne on pitkä, pitkä matka.Jaa että nyt menee ja pelataan huonommin kuin viime kauden lopussa? Saavutus sekin ja pitää muistaa, että niinkin paskalla pelillä oli aika liki välieräpaikka.
Hyvä peli, pleijari henkeä. Lukko oli hyvällä ilmeellä mukana, oli mukava katsella. Maalipaikkoja luotiin ihan tarpeeksi ottelun voittamiseen, mutta kun ei mene niin ei mene. Lennin jäähyyn asti olin ihan varma että Lukko kairaa tästä pelistä voiton.
Oli muuten vittu vihon viimeinen kerta kun kannustan Lukkoa. Mulle riittää kun kärsii yhden joukkueen takia. Viime aikoina on saanut pettyä kahden joukkueen esitykseen.EI JUMALAUTA. TÄMÄ JOUKKUE ON ISO KASA LÖYSÄÄ PASKAA! VITUN LAMPAAT.
Tarmoa ei tarvita mihinkään.Voi olla, että tänään juuri olisi Tarmoa tarvittu.
Jortsi skulaa Stadissa.Jostain syystä itse pelkään tänä vuonna enemmän Pennasen ja Palveen Ilvestä kuin Grönan ja Lehterän Tapparaa.
Oisko tarkoittanut Konnaa?Jortsi skulaa Stadissa.
Eihän se ole miesmuistiin tehnyt Lukkoa vastaan maalia.Oli miten oli. Se on kuulkaas Puhakka, joka Lukon lomille lähettää. Saa ottaa talteen.
Juuh. Jortsin Tappara jos Lukon pudottaa niin se on jo raamatullinen ihme.Jortsi skulaa Stadissa.
Aijuu saatana, Konnaa tarkoitin.Jortsi skulaa Stadissa.
Seuraavaks sit pyydätte kauniisti kun haluatte almuja. Jookosta?Haistakaa raumalaiset vittu.
Ja optio on käytetty.
Joskin mikään hirmuinen skuuppi tämä ei ole.