Panoksena on se että jos mennään sääleistä jatkoon tuleeko vastaan Ilves vai Tappara. Se ei varmaan pelaajiin vaikuta mutta näin se on.Pelissä ei ole panosta, joten ykkösvahti lepää.
Panoksena on se että jos mennään sääleistä jatkoon tuleeko vastaan Ilves vai Tappara. Se ei varmaan pelaajiin vaikuta mutta näin se on.Pelissä ei ole panosta, joten ykkösvahti lepää.
No, kun oikein ei tartu kummallakaan, niin olisi ehkä voinut kuitenkin mennä vähemmän huonolla vaihtoehdolla.Pelissä ei ole panosta, joten ykkösvahti lepää.
Saanut selvästi luvan hyökätä, kun pakkipari varmistaa.Brook ollut tosi hyvä hyökkäyspäässä tänään!
Olikos se niin, että pojat itse ehdottivat että tehdään samantien kaksivuotiset paperit?Voisiko noille kaksosille tarjota ”två enkelbiljetter till Malmö?”
En mä tiedä onko ne paskoja olleet tänäänkään. Paikkoja ovat ainakin saaneet aikaan.Voisiko noille kaksosille tarjota ”två enkelbiljetter till Malmö?”
Mikä tuota sloboa vaivaa? Hakkaa kaikkea mikä liikkuu ja ei liiku.
Mun mielestä ne ainakin yrittää joka pelissä ja näen mielelläni myös jatkossa Lukon 3 ketjussa.En mä tiedä onko ne paskoja olleet tänäänkään. Paikkoja ovat ainakin saaneet aikaan.
Vähän ku Lebe. Hakkaa pleksiä, kun ei ole pelivuorossa.Mikä tuota sloboa vaivaa? Hakkaa kaikkea mikä liikkuu ja ei liiku.
Koko kausi Tarmon vierellä ja nyt saa pelata vapaammin. Brook on saanut jonkin verran kuraa, mutta koitappa tuossa sitten pelata, kun pakkipari ajaa jatkuvasti epäedullisiin tiloihin kiekkoa. Olisi jo pitänyt ennen päästää Brook irti.Brook ollut tosi hyvä hyökkäyspäässä tänään!
Kiekolla vaihtaminen ei kuulu Lämän pelikirjaan.Taaskaan Lukko ei vaihda pyörityksessä
Kiekolla vaihtaminen ei kuulu Lämän pelikirjaan.