Torpeedo99
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Gotta keep your head upAi samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Gotta keep your head upAi samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Älä selitä, Tyrväinen on sellainen aikapommi että voi pimahtaa koska vaan. Ihme että saa edelleen pelata.Ai samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Koskas semmoinen on nähty?Ai samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Ai kuten Ylitalon tilanteessa?Ai samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Missäs sellanen oli?Ai samalla tavalla kuin päähän kohdistunut taklaus?
Sun logiikalla varmaan samaan aikaan kun edellinen laitataklaus. Jos oot matsin kattonut niin olet nähnyt ensimmäisessä erässä Laschiin kohdistuneen taklauksen. Vähintäänkin yhtä kyseenalainen kuin Tyrväisen antama pommi Morandiin.Koskas semmoinen on nähty?
Niin nähdään. Tätä se tulee pudotuspeleissä olemaan. Nyt ei oltu kyllä yhtään valmiita tähän, hävitään fyysisyydessä ihan pystyy.Nyt nähdään mitä tulevan pitää, meidän miehet keräilee itseään ja kamojaan. Meiltä taklataan mehut pois.
Noo, pitää ymmärtää, pelsuille on näissä syötetty useammin katkeraa kalkkia. Ainakin jäällä. Saavat näitä kyllä jossain vetoomustuomioistuimissa käännettyä pelikielloiksi.Koskas semmoinen on nähty?
:DSen näin kun kääpiötä painettiin rintalastaan ja parkui puoli tuntia sen jälkeen. Melkoinen pelle ja ilmeisesti mielipiteineenkin go Trump-pässi.
Painaako väsy? Jos painaa, niin olen vähän huolissani.
Itse veikkaan että väsy ei paina vaan selkäranka on olematon. Tänään se katkesi maalivahdin käsittämättömään hörppyyn, jonka jälkeen hallussa ollut peli meni vastustajalle.
Olis tarvittu Lenniä.Sitä mä vielä mietin, että kun Tyrväinen ajaa Morandin laitaan paskaksi, niin KUKAAN Lukon joukkueesta ei käy juttusilla?