No tällä hetkellä isoin suosikki eli saa. Jonkun on pakko olla se suosikki kuitenkin, vaikka peli näyttäisi miltä.tuolla Tapparan esityksellä kyllä mitään mestarisuosikin viittaa saa. Varteenotettava kandidaatti kyllä, mutta niitä on aika monta.
No tällä hetkellä isoin suosikki eli saa. Jonkun on pakko olla se suosikki kuitenkin, vaikka peli näyttäisi miltä.tuolla Tapparan esityksellä kyllä mitään mestarisuosikin viittaa saa. Varteenotettava kandidaatti kyllä, mutta niitä on aika monta.
Minun mielestäni kumpikaan Tampereen joukkueista ei vakuuta niin paljoa kuin potentiaalisilta finaalijoukkueilta sopisi odottaa.Samaa peliä katsellaan ja kyllä mun täytyy sanoa ettei tuolla Tapparan esityksellä kyllä mitään mestarisuosikin viittaa saa. Varteenotettava kandidaatti kyllä, mutta niitä on aika monta.
Agree to disagree. Ei ole Tapparan kone yhtä vakuuttava kuin aiemmin. Mutta toistaiseksi ollaan ihan yhtä oikeassa. Ihmetellään sitten toukokuussa kumpi oli lähempänä totuutta..:)No tällä hetkellä isoin suosikki eli saa. Jonkun on pakko olla se suosikki kuitenkin, vaikka peli näyttäisi miltä.
Sanoitetaan näin, jos Tappara ei ole mestarisuosikki numero uno, kuka on? Ilves? Pelicans? Kärpät ja IFK sijoilla 4 ja 5 muka suosikkeja? Jukurit olleet luisumassa. Lukkoa ei voi suosikiksi enää kutsua millään.Agree to disagree. Ei ole Tapparan kone yhtä vakuuttava kuin aiemmin. Mutta toistaiseksi ollaan ihan yhtä oikeassa. Ihmetellään sitten toukokuussa kumpi oli lähempänä totuutta..:)
Mun mielestä tällä hetkellä ei ole selkeää mestarisuosikkia no 1. Potentiaalisia kandidaatteja on sen sijaan useampia. Jos nyt vaatimalla vaadit, niin mun korteissa IFK on noussut hiuskarvan verran muiden edelle.Sanoitetaan näin, jos Tappara ei ole mestarisuosikki numero uno, kuka on? Ilves? Pelicans? Kärpät ja IFK sijoilla 4 ja 5 muka suosikkeja? Jukurit olleet luisumassa. Lukkoa ei voi suosikiksi enää kutsua millään.
Toivottavasti pääsee tapahtuneen yli muuten se teloo jonkun.Tyrväinen luistelee itse pää edellä Morandin kyynärpäähän ja "iso mies" alkaa pillittämään kuin vastasyntynyt vauva.
Vähemmästäki kun 170cm tulee pää alhaallaLasch käy kuumana. Ehkäpä aiheesta. Tais siinä päähän kopsahtaa
No kai nyt kun 15 cm lyhyempi kuin kaikki muut.Lasch käy kuumana. Ehkäpä aiheesta. Tais siinä päähän kopsahtaa