Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 892 535
  • 20 457

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
tuolla Tapparan esityksellä kyllä mitään mestarisuosikin viittaa saa. Varteenotettava kandidaatti kyllä, mutta niitä on aika monta.
No tällä hetkellä isoin suosikki eli saa. Jonkun on pakko olla se suosikki kuitenkin, vaikka peli näyttäisi miltä.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Samaa peliä katsellaan ja kyllä mun täytyy sanoa ettei tuolla Tapparan esityksellä kyllä mitään mestarisuosikin viittaa saa. Varteenotettava kandidaatti kyllä, mutta niitä on aika monta.
Minun mielestäni kumpikaan Tampereen joukkueista ei vakuuta niin paljoa kuin potentiaalisilta finaalijoukkueilta sopisi odottaa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
No tällä hetkellä isoin suosikki eli saa. Jonkun on pakko olla se suosikki kuitenkin, vaikka peli näyttäisi miltä.
Agree to disagree. Ei ole Tapparan kone yhtä vakuuttava kuin aiemmin. Mutta toistaiseksi ollaan ihan yhtä oikeassa. Ihmetellään sitten toukokuussa kumpi oli lähempänä totuutta..:)
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Agree to disagree. Ei ole Tapparan kone yhtä vakuuttava kuin aiemmin. Mutta toistaiseksi ollaan ihan yhtä oikeassa. Ihmetellään sitten toukokuussa kumpi oli lähempänä totuutta..:)
Sanoitetaan näin, jos Tappara ei ole mestarisuosikki numero uno, kuka on? Ilves? Pelicans? Kärpät ja IFK sijoilla 4 ja 5 muka suosikkeja? Jukurit olleet luisumassa. Lukkoa ei voi suosikiksi enää kutsua millään.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ilves ja Tappara tottakai ovat suurimmat ennakkosuosikit ihan jo tämän 60 ottelun alkulämmön lopputuleman perusteella.
HIFK selkeästi kovin haastaja ja Pelicans seuraava.

Iso yllätys on, jos Kanisteria nostelee joku tuon nelikon ulkopuolelta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kertovat, että Tappara ylisuorittaa. Jännästi jänne kestänyt syksystä asti. Mahdollisesti ylisuorittavat runkosarjan voittoon.

Kyllä Muohijärviläiset on tillilihaa ja minun mielestä suurin suosikki. Sekin on totta, että tällä kaudella useammalla joukkueella on oikeasti mahdollisuus pyttyyn.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sanoitetaan näin, jos Tappara ei ole mestarisuosikki numero uno, kuka on? Ilves? Pelicans? Kärpät ja IFK sijoilla 4 ja 5 muka suosikkeja? Jukurit olleet luisumassa. Lukkoa ei voi suosikiksi enää kutsua millään.
Mun mielestä tällä hetkellä ei ole selkeää mestarisuosikkia no 1. Potentiaalisia kandidaatteja on sen sijaan useampia. Jos nyt vaatimalla vaadit, niin mun korteissa IFK on noussut hiuskarvan verran muiden edelle.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kato Lässi etees.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tunteet kuumenee!
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lasch seuraava pillittäjä, ja lahtelaiset paljastavat sen etteivät ymmärrä (vieläkään) jääkiekosta mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös