Ei lukko ansaitsis edes säälipaikkaa tuon kauden yv:n perusteella..Olen sanaton tuon yv:n suhteen.
Tolle yv:lle nauraa oravatkin puussa. Miten on mahdollista. :D Mestiksessäkin tuto ja espoo veti eilen paremmin. Pitäskö huolestua.
Olen ollut siitä lähtien kun Lämsän palkkaus julkaistiin. En liene yksin (enää) ainakaan..Kysyisin ennemmin, että kuka Lukon kannattaja ei ole huolestunut Lukon pelaamisesta?
Voidaan lohduttautua sillä että pelattiin yksi pirun hieno viikko koko kauden aikana.Ei lukko ansaitsis edes säälipaikkaa tuon kauden yv:n perusteella..
Ei tässä tarvitse olla enää huolestunut.Kysyisin ennemmin, että kuka Lukon kannattaja ei ole huolestunut Lukon pelaamisesta?
Olen ollut siitä lähtien kun Lämsän palkkaus julkaistiin. En liene yksin (enää) ainakaan..
Lehtinen joutui mestaruuskaudella urakoimaan samaista Kerhoa vastaan viidesti.Gibillä 7 torjuntaa. Mikä on Liiga ennätys? Vähiten torjuntoja matsiin.
Tätä peliä johdetaan nyt kuitenkin tällä hetkellä 2-0 :)Ei tässä tarvitse olla enää huolestunut.
Sääleistä lomille.
Pakka on sen verran sekaisin eikä ketään edes kiinnosta.
Tomikin äsken katseli kentälle siihen malliin, että ”Loppuis jo”.
Niin on moni muukin. Asianosaiset organisaatiossa eivät vaan tee asialle mitään. On ihan hyväksyttävä perseillä vuodesta toiseen ja antaa tasoitusta ylivoiman muodossa.Olen sanaton tuon yv:n suhteen.
Kaikki loput kun häviät ei tarvi edes sääleihin lähteä kitumaan.Ei tässä tarvitse olla enää huolestunut.
Sääleistä lomille.
Pakka on sen verran sekaisin eikä ketään edes kiinnosta.
Tomikin äsken katseli kentälle siihen malliin, että ”Loppuis jo”.
En tiedä oliko se ennätys, mutta mestaruuskaudella Lehtinen torjui viidesti Lukon 0-6 voitossa Hämeenlinnassa.Gibillä 7 torjuntaa. Mikä on Liiga ennätys? Vähiten torjuntoja matsiin.
Eiks me joskus voitettu mestauuskaudella HPK jollain neljällä torjunnalla ja viidellä maalilla?Gibillä 7 torjuntaa. Mikä on Liiga ennätys? Vähiten torjuntoja matsiin.
5 torjuntaa ja 6 maalia.Eiks me joskus voitettu mestauuskaudella HPK jollain neljällä torjunnalla ja viidellä maalilla?