Kaik o mänt
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Mun nähdäkseni Lukon hyökkäyksenNo, sanoisin että kongi pelasti. Siis Lukon.
Mun nähdäkseni Lukon hyökkäyksenNo, sanoisin että kongi pelasti. Siis Lukon.
Hyökkäyspeli ihan ok, mutta oman pään peli täyttä kuraa.Ei muuten ollut noin katastrofaalinen erä mitä täältä lukee. Tai sitten en osaa elää tunteella
Toivottavasti ensi kaudeksi Kauvon tilalle palkataan joku joka tietää miten yvtä pelataanKauvosaarihan taitaa näistä yv koostumuksista vastata lopulta joten kai Kauvo vanhana nelosen työsentterinä tietää miten yvtä rakennetaan
Repo maalin takana, Morand maalin edessä, Janric sivulla syöttämässä, Mattila viivassa. Vähän tuntui jokainen olevan väärällä paikalla.Kauvosaarihan taitaa näistä yv koostumuksista vastata lopulta joten kai Kauvo vanhana nelosen työsentterinä tietää miten yvtä rakennetaan
Näyttää olevan _enää_ joka kolmannessa penkissä. Suunta on oikea, ennen ollut kaikissa.Onko Kuopiossa joka pelissä läpsyttimet? Aika harvoilla paikkakunnilla noita onneksi nykyään enää on.
Soitetaan turkuun Villelle ja pyydetään apuunToivottavasti ensi kaudeksi Kauvon tilalle palkataan joku joka tietää miten yvtä pelataan
No, riippuu tietysti miten katastrofaalisen määrittelee, mutta tasaisen vauhdin taulukolla vastustaja on matkalla noin kutosen maaliodottamaan, joka toki on Lukon peleissä ihan peruskauraa joEi muuten ollut noin katastrofaalinen erä mitä täältä lukee. Tai sitten en osaa elää tunteella
Voihan se olla, että pelaajat sopivat keskenään miten pelaavat. Huonoa se jokatapauksessa.Toivottavasti ensi kaudeksi Kauvon tilalle palkataan joku joka tietää miten yvtä pelataan
Näinkin sen voi nähdä. Ei ehditty enää kulmarallia pyörittämään.Mun nähdäkseni Lukon hyökkäyksen
Oman alueen tolppa träppi.Puolustuspelaaminen on luokkaa järkyttävä tänäänkin.
Löi nyrkillä päähän. Ei rajusti, mutta löi.Haha tuosta jäähy!? Kelpaa. Hyvin Burke kalasti