Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kolmen voiton Lukko
Ei taida palstalta löytyä synnitöntä ensimmäistä kiveä heittämäänNo niin jumalaita.
Tulkaa kivittämään minut.
Ei taida palstalta löytyä synnitöntä ensimmäistä kiveä heittämäänNo niin jumalaita.
Tulkaa kivittämään minut.
Menee aika rankasti ohi aiheen, mutta tuo kivittämistarina ei ole alkuperäisessä raamatussa, vaan on lisätty tekstiin myöhemmin. En sitten tiedä, miten tuo vertautuu tähän palstaan.Ei taida palstalta löytyä synnitöntä ensimmäistä kiveä heittämään
Poppareille pariks peliks nii oppipahan olemaaHyvä fiilis voitosta, mutta toi Reunasen pelaaminen on jotain niin hirveää, ylimielistä, paskaa surffailua, että tähän pitää reagoida tavalla tai toisella... Lisäksi toivon että #11 itse tiedostaa, että hänen pelaaminen on h*lvetin ylimielistä ja huonoa...
Yksi kauden huonoimmista. Ellei jopa huonoin jatkoaika.
Lähikauppias himaan ja killeri vois kysellä suoraa et kiinnostaako vaiko ei. Sarjan löysin pakki täl hetkel.Hyvä fiilis voitosta, mutta toi Reunasen pelaaminen on jotain niin hirveää, ylimielistä, paskaa surffailua, että tähän pitää reagoida tavalla tai toisella... Lisäksi toivon että #11 itse tiedostaa, että hänen pelaaminen on h*lvetin ylimielistä ja huonoa...
Ja lisäten vielä tähän, kun jotkut kehtaavat kuitenkin vakuuttaa, että hänellä on pientä vammaa, saavat he sitten haistaa pitkän p*skanHyvä fiilis voitosta, mutta toi Reunasen pelaaminen on jotain niin hirveää, ylimielistä, paskaa surffailua, että tähän pitää reagoida tavalla tai toisella... Lisäksi toivon että #11 itse tiedostaa, että hänen pelaaminen on h*lvetin ylimielistä ja huonoa...
Mua ei huoleta, joukkue tottunut tulemaan takaa ja voittamaan varsinaisen peliajan jälkeen. Lupailee hyvää kevättä.Vaikka voitto tulikin niin kyllähän tämä huolettaa.
On sillä ainakin ollut vammaa joka on haitannut pelaamista ja vissiin yleistä olemista ihan helvetisti vaikkei olekaan julkinen tieto. Että ei kannata yhtään tulla haistattelemaan. Tämä ei silti ole mikään puolustus Reunasen tämän illan otteilla vaan toteamus.Ja lisäten vielä tähän, kun jotkut kehtaavat kuitenkin vakuuttaa, että hänellä on pientä vammaa, saavat he sitten haistaa pitkän p*skan
Miten ihmeessä tuollainen peli ei herätä tunteita?Mitähän tähän sanoisi. Vaikka tuli 5-5 niin ei oikein herättänyt mitään fiiliksiä täällä kotisohvalla.
Tämä. Jos on vammaa ni ei vittu lähetä eht höntsiinJa lisäten vielä tähän, kun jotkut kehtaavat kuitenkin vakuuttaa, että hänellä on pientä vammaa, saavat he sitten haistaa pitkän p*skan
Täytyy kyllä olla lehmänhermoinen tai välinpitämätön. Minulla on edelleen kainalot hiessä.Miten ihmeessä tuollainen peli ei herätä tunteita?
Pitäis mennä, mutta en kerkiä nyt keväällä kun jäi syksyllä haravoimatta. Onneksi Tomi lukee viestini tosi tarkkaan.Pitäiskö sun mennä Lämsän tilalle? Meinaan ihan hyvin näyttää tolla triolla menevän
Tästä olisi tällaisena "uskontotiedeharrastajana" kyllä erittäin mielenkiintoista kuulla lisää, mutta ei viitsi syöstä topikkia enemmän raiteiltaan. Otetaan vaikka tuopit joskus jos samaan peliin eksytään!Menee aika rankasti ohi aiheen, mutta tuo kivittämistarina ei ole alkuperäisessä raamatussa, vaan on lisätty tekstiin myöhemmin. En sitten tiedä, miten tuo vertautuu tähän palstaan.
Tuli kyllä aika kovaa huudettua tossa tasoitusmaalissa, voittomaalissa ja Leben viimeisessä torjunnassa. Pitää alkaa varmaan kiikuttaa joku pahoittelulappu rapun ilmoitustaululle pelipäivinä.Täytyy kyllä olla lehmänhermoinen tai välinpitämätön. Minulla on edelleen kainalot hiessä.
Et sä vittu lähe eht:lle jos sulla on ollut/on jotain vammaa. Joten joko Tarmo on tyhmä tai tämä on Tarmo fanclubin tekosyyOn sillä ainakin ollut vammaa joka on haitannut pelaamista ja vissiin yleistä olemista ihan helvetisti vaikkei olekaan julkinen tieto. Että ei kannata yhtään tulla haistattelemaan. Tämä ei silti ole mikään puolustus Reunasen tämän illan otteilla vaan toteamus.
No ens syksynä sittenPitäis mennä, mutta en kerkiä nyt keväällä kun jäi syksyllä haravoimatta. Onneksi Tomi lukee viestini tosi tarkkaan.
Täytyy haravoida sillonkin.No ens syksynä sitten
Ja munaskut!Täytyy kyllä olla lehmänhermoinen tai välinpitämätön. Minulla on edelleen kainalot hiessä.