Tuon joukkueen maalilla tarttis olla vähintään prime-Vehanen, että tuosta jotain tulisi.No sehän meni äkkiä vituiksi. Se on kyllä sanottava, että maalivahtien osalta taitaa olla aika paljon kiinni siitä, löytääkö Gibson vireen. Lebedeffin varaan ei pysty laskemaan mitään.
Eiköhän tuossa Puustinen katsonut että tässä on hyvä sauma ottaa kaverille 5-minuuttinen. Typerä teko Sebulta.Jos palaa niin pitäisi olla syy antaa pientä extrakovuutta
Kahden käden viikate. Aivan oikeutettu ulosjo.Noh, miten se nyt menee - milloin huitominen on 2min ja milloin ulosajo? Aika perushuitaisulta näytti.
Turha tuosta on tosiaan mussuttaa. Tuollaiset viikatteet on otettava pois. Selkeä ulosajon paikka.Kahden käden viikate. Aivan oikeutettu ulosjo.
Joo, en mä vitosta kyseenalaista. Mutta vahva veikkaus, että palaa kolmanteen erään. Taktinen veto lähteä siinä kohtaa pukukoppiin, niin saa vitosen varmistettuaJos palaa niin pitäisi olla syy antaa pientä extrakovuutta. Toki tuo voi hetken sattua, mutta ulosajo varmasti osittain loukin takia. Mun mielestä kyllä sen verran kova huitasu että olis voinu joka tapaukses antaa 5min
Ei tykkää Lämsä raikkaasta ja luovasta kiekosta. Laittoi meidän ylivoimaisesti parhaan luistelijan 5 minuutiksi boksiin. Morand ja Jandric myös nopeita, mutta ei ole näkynyt tässä pelissä.
Minua kiinnostaa sääntötulkinta - olen kyllä nähnyt kahden käden viikatteita tuomittavan kahdellakin minuutilla. Mutta koska en tiedä mitä sääntökirja asiasta tarkalleen sanoo, asia alkoi kiinnostaa.Turha tuosta on tosiaan mussuttaa. Tuollaiset viikatteet on otettava pois. Selkeä ulosajon paikka.
Sen verran monta vuotta kuitenkin itekin aikoinani pelannu, että sen uskallan sanoa, että ei siinä juuri valmentajalla ole paljoakaan tehtävissä, jos pelaaja turhautuu. Oletan siis että tarkoitat tuota Repon huitaisua? Ymmärrän kyllä pelaajien turhautumista tilanteessa, jossa vastustaja saa rikkoa monta kertaa ilman jäähyä ja toisinpäin taas löydetään tuollainen hupi jäähy. Siihen kun vielä lisätään että oma peli ei kulje halutulla tavalla niin se vain lisää vitutuskerrointa.Ei ole kyllä Lämsällä otetta joukkueesta.
Onko meidän huippuvahvistus pelannut tänään? Onhockeystä kun katsoo ilman selostusta, niin ei oo silmiin osunut.
Näinhän se on, eikä missään tapauksessa ollut tarkoitus vähätellä uutta Audia ja Jantteria. Kalle tuonut hyviä pelaajia kesken kauden sisään ja meidän pääkoutsi jättää heidän ominaisuutensa hyödyntämättä.Ei oikein tue esim Morandin vahvuuksia se, että hyökkäyspeli on pelkkiä päätykiekkoja. Aika paljon on rosterissa taitoa ja Kalle rakentanut erilaiseen kiekkoon.
Olikohan taktinen? Niin vähän aikaa, että ei kuitenkaan olisi pelannut. Jos Puustinen ei olisi loukkaantunut tai "loukkaantunut" niin kukaan ei olisi edes huomannut asiaa.Puustinen takaisin kehissä.