Sä teet tämän nyt jo ihan tahallasi :)Onhan tämä odotetusti kuin isät vs pojat, kun Lukko viitsii vain pelata. HPK on aivan surkea ja halli kuollut. 12. tappio tulossa putkeen ja vielä saavat odottaa päätös saunailtaa.
Sä teet tämän nyt jo ihan tahallasi :)Onhan tämä odotetusti kuin isät vs pojat, kun Lukko viitsii vain pelata. HPK on aivan surkea ja halli kuollut. 12. tappio tulossa putkeen ja vielä saavat odottaa päätös saunailtaa.
Ja minä taas ihan reilusti pöhnässä. Krapulaa ei parane antaa siinä kohtaa.Jos sitä viinaa onkin juotu liian _vähän_?
Itse olen puulaakisählyssä pelannut parhaat pelini aina krapulassa.
Eli pitkä ja rahakas jatkosopimus kouraan.Piipponen kerännyt jo kaksi syöttöpistettä
Eli pitkä ja rahakas jatkosopimus kouraan.
Piipponen on kevään mies.
Tätä juuri ihastelin.Kylläpä niitä onnistumisia nyt tulee oikeille pelaajille! Hienoa!
Väkivaltaa en ihannoi mutta toivottavasti tämä läski kaatui nyrkistä.Myös Mr. Stetson näyttää olevan kevään mies.
”Joku raumalainen läski kaatui käytävälle!”, kuului vierestäni.
Ja kas, Vamos!
Joo mut rupusakki. Surkea puolustus.Juuri näin, vastustajakin on kuitenkin Liigasta, ei mestis-jengi. :)
Silminnäkijähavaintojen mukaan olisi kaatunut omaa ketteryyttään.Väkivaltaa en ihannoi mutta toivottavasti tämä läski kaatui nyrkistä.
Kaatumisen helppous viehättää.Silminnäkijähavaintojen mukaan olisi kaatunut omaa ketteryyttään.
Nämähän on ne pelit jossa Lämsälinho repii joukkueensa tähdistä kaikki irti. Ei tämäkään peli vielä ole taputeltu.Katsomo herkuttelee väliaikatäytteenä Lukon huippupeleillä. Kärsitään nyt vielä nuokin uudelleen.
Ei tarvittu tuohon kuin vajaat 20 min. Eri asia sitten, oliko niin ehjää? Mutta mieluummin katson sellaista peliä, jossa Lukko mättää maaleja, kuin sellaista, jossa jäädään yhteen tai nollaan maaliin.Ehjä 60 minuuttinen tällä porukalla, niin peli on 0,1 - 3,4.
Vaikutti ihan porilaiselta valepuvussa.Mikä toi Petro oli?
Toivottavasti ei ole mikään perhepeli Hämptonissa.Myös Mr. Stetson näyttää olevan kevään mies.
”Joku raumalainen läski kaatui käytävälle!”, kuului vierestäni.
Ja kas, Vamos!