Olin tukehtua ruokaan. Alkais varmaa verkot heilua. :DSe nyt vielä puuttuisi että Lämsä olis yyveessä.
Ja sieltä tappiolla "voitolla yöhön" dominon tiskilleNäistä peleistä kun ei täydet pisteet kelpaa, niin ei Lukko ansaitse pääsyä kuuden joukkoon. No sääleissä sitten suippoja vastaan.
Itse erottaisin veljekset toisistaanMiksi tuo Morand pitää uhrata veljesten vierellä Nyman hoitaisi homman paremmin siinä roolissa...
Vapaata baanaa ajaa maalille ja tämä menee neppailemaan maalintaakse.Tarmolla vaa ilmaveivit mielessä...
Vähän matsia taksikuskin kans? :DJa sieltä tappiolla "voitolla yöhön" dominon tiskille
Niin kun Jesseä ei saatu tanssiin :DVähän matsia taksikuskin kans? :D
Onko ne siamilaiset kaksoset?Itse erottaisin veljekset toisistaan
Heshka 2.0On se kun ei edes saipaa pystytä voittamaan. Lebelläkin torjuntaprosentti 78%. Mahtaako Morand myöskään avata tällä kaudella pistetiliä edes Lukossa. Vähän heikolta näyttää.
Peksi tämän keksi joten Lämsä puhelin kouraan ja soitto peksille et miten veljekset erotetaan toisistaanItse erottaisin veljekset toisistaan
Rautakangella?!Itse erottaisin veljekset toisistaan
Eikös alkukaudella veljekset hetken pelannut eri ketjuissa ja peli kulki molemmilla tosi hyvinPeksi tämän keksi joten Lämsä puhelin kouraan ja soitto peksille et miten veljekset erotetaan toisistaan
Ja Ikonen siinä samalla pelannut myös ihan hyvin.Hämäläinen ollut Lukon paras tänään mielestäni.