Täysin Tepsin erä. Lukko alkaa pelaamaan vasta klo 17.00.
Hieno seurata Samulin otteita. Jokaisessa irtokiekossa sillain hiukan myöhässä.Katsomokin päättää kettuilla kaupan päälle, kun näyttävät tauolla koostetta Jukurit-pelistä.
On kuulemma professori ja tietokone ja kaikkea muuta.Yksi ylihintaisimmista ja huonoimmista pelaajista joita olen nähnyt...
Samaa mieltä...On kuulemma professori ja tietokone ja kaikkea muuta.
Mun mielestä, kevyt, hidas, arka ja näkymätön. Kunnes tekee yhdessä pelissä kahdesta kymmenestä sen 1+2. Ja taas on kuningas ainakin tällä palstalla.
Eli yhtä lähellä kuin Lukon tekemä maali ekassa erässä.Antakaa Harrille toi jäähy anteeks. Spottas mut yleisöstä ja yritti lahjoittaa kiekkoa. Meni vaan ohi kymmenen metriä :)
Kiekonhallinta 74-26 ja laukaukset 24-10, tasainen erä?Tasainen avauserä, Tepsi tarjosi kiekollista pyörimistä ja Lukko raastoi keskustan tukkoon. Ei tuossa paljoa tapahtunut. Lukko on juuri sellainen ikävä vastustaja, kun Fontaine kertoi Lämsän haluavan.
Tuohon pari yv-pussia ja vieraspisteet mukaan. Gibson pääsi aika helpolla, perustorjuntoja.
Ja aika hyökkäysalueella Tepsi 7.38 ja Lukko 2.30. Että silleen.Kiekonhallinta 74-26 ja laukaukset 24-10, tasainen erä?
Viimeiset 105 minuuttia 0-8.... Noh, viimeiset 40 minuuttia sentään 0-0.
Maali perkele! Se vois avata kummasti tuota tekemistä.
Kiekonhallinta 74-26 ja laukaukset 24-10, tasainen erä?
No ne ilmaiset ovat pruukanneet mennä meidän kannalta väärään päätyyn.Tarvis vaan maalipaikkoja. Ei tässä sarjassa usein ilmaisia anneta...
Annoin itse vielä mahdollisuuden tälle kautta kun Kalle kerran hehkutti mutta mikään ei ole muuttunut. Närästi aika isosti lukea jostain jatkosopparista. Tehköön vaikka kolme tänään.On kuulemma professori ja tietokone ja kaikkea muuta.
Mun mielestä, kevyt, hidas, arka ja näkymätön. Kunnes tekee yhdessä pelissä kahdesta kymmenestä sen 1+2. Ja taas on kuningas ainakin tällä palstalla.