Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 917 998
  • 20 457

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos sen Burken kaatamisen jälkeen kun aloitus tuli keskialueella ja Geneve olisi tehnyt maalin heti perään kuten meinasi, niin olisin pahoittanut mieleni. Onneksi ei tehnyt. Mutta jäähyn olisi voinut viheltää näkövammaton.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En oo lukenut yhtään viestiä mutta mun mielestä Lukko on ollut parempi. Lebe hörppäs ekan. Jos ylivoima toimis edes vähän, niin Lukko johtaisi 4-2. Tokan jälkeen. Ei toi Sveitsin tähtisikermä vakuuta edes vähää alusta.

Maaliodottoma oli 1.42 - 1.12.

Lukko on paljon organisoidumpi joukkue. Servette vetää luomulätkää ja viisikon etäisyydet välillä tosi isoja. Yksilötaitoa kyllä on.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Maaliodottoma oli 1.42 - 1.12.

Lukko on paljon organisoidumpi joukkue. Servette vetää luomulätkää ja viisikon etäisyydet välillä tosi isoja. Yksilötaitoa kyllä on.
Sori. Mun on pakko piilotta sut tältä palstalta. Ei vittuakaan kiinnosta nää sun uuden ajan tilastoinnit. Jutellaan sitten kasvotusten, kun on tää ”kettujen kevät”. Maaliodottamat vaan ei kerro mitään pelistä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sori. Mun on pakko piilotta sut tältä palstalta. Ei vittuakaan kiinnosta nää sun uuden ajan tilastoinnit. Jutellaan sitten kasvotusten, kun on tää ”kettujen kevät”. Maaliodottamat vaan ei kerro mitään pelistä.
Itse ehdottaisin tämän uusitun tapaamisen / miitin nimeksi Mulkkujen Kevät.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En oo lukenut yhtään viestiä mutta mun mielestä Lukko on ollut parempi. Lebe hörppäs ekan. Jos ylivoima toimis edes vähän, niin Lukko johtaisi 4-2. Tokan jälkeen. Ei toi Sveitsin tähtisikermä vakuuta edes vähää alusta.

Yleensä kokemus näkyy pitkissä otteluissa ja sarjoissa. Seuraava erä on varmasti todella kova. Puhumattakaan sitten Raumalla pelit. Mutta tästä ois hyvä lähteä tasatilanteessakin Raumalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse ehdottaisin tämän uusitun tapaamisen / miitin nimeksi Mulkkujen Kevät.
Koko porukalle kannattajahuivit joissa teksti SINIKELTAINEN - KESKINKERTAINEN (vai mikä se termi olikaan jolla Repoa luonnehti).
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nukkumaan pitäisi mennä ja se oli alkuperäinen suunnitelma muutenkin, että kaksi erää ja sitten pehkuihin.

Mutta ei tässä perkele kehtaa mennä. Sen verran uhrautuvasti ja taistellen siellä vedetään logolle, että loppuun asti täytyy katsella.
Oma alkuperäinen plan oli katsoa eka erä. Tai jos taulussa on 2-0 niin sitten katki.

Lukko teki tästä pelin ja kun herätys on viiden jälkeen niin huomenna haukotellaan.
Kyllä tämä nyt silti katsotaan loppuun.

Tsemit kaikille kanssakärsiville :)
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei ole noi muuten @Hagi n keksimiä. Tai no en nyt voi varmaksi sanoa, koska anonyymi palsta, mutta olisi aika astronomisen epätodennäköistä että xG:n keksijä olisi juuri tällä palstalla puhumassa Lukosta.
No ei varmasti ole. Mutta jokaisessa viestissä kerrotaan maaliodottamaa ja muuta paskaa. Silmällä ja pelejä seuraamalla näkee paremmin. Jos mä olen vanhan liiton pelien katsoja, niin silloin olen. Jos @Hagi tykkää katsoa pelejä näiden tilastojen takaa, niin saa katsoa. En vain itse jaksa. En katsoa enkä lukea. Ei mitään henkilökohtaista kyseistö kirjoittajaa vastaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
No ei varmasti ole. Mutta jokaisessa viestissä kerrotaan maaliodottamaa ja muuta paskaa. Silmällä ja pelejä seuraamalla näkee paremmin. Jos mä olen vanhan liiton pelien katsoja, niin silloin olen. Jos @Hagi tykkää katsoa pelejä näiden tilastojen takaa, niin saa katsoa. En vain itse jaksa. En katsoa enkä lukea. Ei mitään henkilökohtaista kyseistö kirjoittajaa vastaan.
Yksittäiset pelit on yksittäisiä pelejä ja ne täytyy katsoa. Nuo tilastot ja numerot kertovat pitkällä aikavälillä joukkueen suorittamisesta. Molemmat ovat nykyhuippu-urheilussa tärkeitä asioita.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Alkaa tässä itellekin tulemaan mieleen, että Burken (oletetulla) palkalla olisi voinut palkata paremmankin pelimiehen.
Ei Brayden varsinaisesti huono ole, mutta ei ykköskoria.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Jaha. Abt boksiin eli oletettavasti ainakin yks maali omiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös