Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Green Bay Packers, Lugu
On muuten Kainulainen pelannut pirteästi, hyviä ratkaisuja
Tässä erässä nähty sitä odottamaani Gibsonia.
Ei torjuntoja ole paljon mutt KooKoo olisi ansainnut maalin, pari kertaa ykkössektorista päässeet vetämään.Eipä tässä kummallakaan maalivahdilla ole hiki tullut. Osku imaisi yhden nollakulmasta. Ei paljoa ole pelissä tapahtunut ja halli on tyhjä.
Tätä olen yrittänyt sanoa. Mattilan puuttumisella on hädin tuskin mitään merkitystä Lukon pelaamiseen. Kainulainen vetää vähintään samalla tasolla kolmosen keskellä. Hyökkäyspäässä laukaus, syöttötaito, kiekonsuojaaminen ja kentän näkeminen Mattilaa edellä. Häviää ainoastaan luistelussa.On muuten Kainulainen pelannut pirteästi, hyviä ratkaisuja
Jotkut tykkää, minä en.Tuomarin antoivat poikien pelata, aika vankilasäännöt. Saa nähdä pysyykö linja.
Ja aloituksissa ja puolustuspään pelaamisessa ja sijoittumisessa ja johtajuudessa.Tätä olen yrittänyt sanoa. Mattilan puuttumisella on hädin tuskin mitään merkitystä Lukon pelaamiseen. Kainulainen vetää vähintään samalla tasolla kolmosen keskellä. Hyökkäyspäässä laukaus, syöttötaito, kiekonsuojaaminen ja kentän näkeminen Mattilaa edellä. Häviää ainoastaan luistelussa.
Tais Leskinen napata aika hyvin mailasta kiinni.Brook boxiin