Peliote suli.Ei toi nyt mikään sulaminen ollut. Mikä siinä suli? Ei ainakaan meidän johto.
xG:tä muodostui 4.1, siitä näkee suoraan syyn häviölle. Jostain tarttis tehdä. Kaikilta muilta osin peli oli taas hyvää.
Näin siinä käy aika lailla poikkeuksetta jos hukkaat parikymmentä hyvää maalipaikkaa kahteen ensimmäiseen erään. Nämä pelit on siitä aika tuskallisia seurattavia kun ns. etsikkoajan näkee koko ajan valuvan enemmän ja enemmän sormien välistä. Kokonaiskuvassa Lukko oli kuitenkin selvästi parempi ja normaalilla viimeistelyllä Lukko olisi pelin vienyt.Kolmas erä ei ollut, siinä Lukko menetti otteen. Samoin takaa-ajo jäi piippuun.
2 erää Lukko oli koko ajan pari potkua edellä.
Kyllä siinä moni asia ohjaa peliä, ehkä toisen erän lopun tuplajäähyt vähän kirvoitti otetta. Ihan sama silti. Voittaa olisi pitänyt joka ainoan tilaston mukaan, niin ei siinä mitään selitellä tartte.Kolmas erä ei ollut, siinä Lukko menetti otteen. Samoin takaa-ajo jäi piippuun.
2 erää Lukko oli koko ajan pari potkua edellä.
Tämä on ollut ´normaalia viimeistelyä tällä kaudellaLukko oli kuitenkin selvästi parempi ja normaalilla viimeistelyllä Lukko olisi pelin vienyt.
Kyllä mä luulen, että Lukko tilastollisesti viimeistelee vähän useammin kuin kerran tai ei kertaakaan silloin kun on kerryttänyt 4,1 maalin verran odottamaa.Tämä on ollut ´normaalia viimeistelyä tällä kaudella
Jep. Maalintekemisessä ei oltu kyllä samalla aukeamalla pelikirjassa, kuin noin pelaamisessa muuten. Niissä alettiin neppailemaan (Westerholmit, Burke, Repo), tai sitten muuten vaan ei ollut sihtiä tai käsiä (Mattila, Ikonen). Sportin ainokaisessa sitten ei myöskään pelattu oikeastaan lainkaan, vaan ykkösen jätkät vuorollaan pakkeja lukuunottamatta odottivat että joku tekisi jotain ja tekihän lopulta sitten Sport sen maalin.Vittu että korpeaa saatana. Tuollaisella pelillä joku voi voittaa.
Kyllä mä luulen, että Lukko tilastollisesti viimeistelee vähän useammin kuin kerran tai ei kertaakaan silloin kun on kerryttänyt 4,1 maalin verran odottamaa.