Ne on nykyään retropaitoina lauantain kotiotteluissa...Hyvä, ettei ole siis mitkään spessupaidat… muistelen yhä niitä aika jäätävän kauheita kettupaitoja.
Ne on nykyään retropaitoina lauantain kotiotteluissa...Hyvä, ettei ole siis mitkään spessupaidat… muistelen yhä niitä aika jäätävän kauheita kettupaitoja.
Samainen kaveri menetti taas kiekon omissa. Selkeä heikko lenkki IFK:n puolustuksessa just ny.Lentämäkeä
Mestiksen miehiä, paikkaamassa ja pelaamassa nyt toista Liigamatsiaan.Samainen kaveri menetti taas kiekon omissa. Selkeä heikko lenkki IFK:n puolustuksessa just ny.
Ei ole palannutOotteko nähny Tarmoa kentällä? Itse en pääse näkemään peliä
Tarmolla meni purukalusto uuteen uskoon. Joulun jälkeen nähdään Tarmoa taas, uudella ilmeellä ja hymyllä.Ootteko nähny Tarmoa kentällä? Itse en pääse näkemään peliä
Ei ole toisessa ollut mukanaOotteko nähny Tarmoa kentällä? Itse en pääse näkemään peliä
Biljardisyöttö ; )Jandric 0-2, taas karat sisään. Abt laukoi ensin metrin ohi :)
Olisi EPn mukaan ECHL-tutkapari mahdollisesti vapaana. Laajuutta lisää?Niin oliko tää Jandric joku leveyspelaaja?
Taktinen laitasyöttö. Jos olis vetänyt maalia päin olis ollut ekan vastustajan polkkareissa.Jandric 0-2, taas karat sisään. Abt laukoi ensin metrin ohi :)
Tässä tulee vähän mieleen oma nimimerkki.Jandric tekee sen minkä hyökkääjän pitääkin. Menee maalille. Tyylikäs tuuppaus Martiniin muuten. On kyl kova ukko saatu