Jep, täytyy muistaa että siellä on myös aina vastustaja ja jos niillä liikkuu jalat, näyttää omat aina hitaalta, varsinkin tässä vaiheessa kautta. Tepsin joukkue on ostanut yllättävän nopeesti Miettisen ajatuksen kiekosta ja peli näyttää yllättävän valmiilta jo tähän aikaan vuodesta. Kaikkihan siellä kovaa treenaa tähän aikaan vuodesta.
Mites siellä Raumalla on sopeuduttu siihen että Lämsä on nyt päävalmentaja? Varmasti löytyisi sivutolkulla aiheesta mutta haluaisin nyt sen kuulla kun on aikaa kulunut ja arki koittanut.. Itse henkilökohtaisesti olin valmis jo luovuttamaan kokonaan kun jossain orastavissa huhuissa miestä huhuiltiin meille, ei kuulu omiin henk´koht suosikkeihin, ei sitte lähelläkään.
En halua Tps:n toimintaan ottaa sen enempää kantaa, mutta on hyvä tiedostaa myös se, että kausi on pitkä ja muilla on kevääseen asti aikaa opiskella joukkueiden pelitapoja keskinäisiin kohtaamisiin. Lukko oli 22-23 kaudella muistaakseni varmaan puoli vuotta kärkipaikalla, mutta sitten loppui eväät, ne oli liian yksipuoliset ja peli ei kauden aikana minun silmääni kehittynyt. Muut seurat kykeni kevätkaudella pelaamaan meidän pelitapaa vastaan ja tulos suli. Mestaruuskauden joukkue taas oli yksinkertaisesti niin kova, silloin puolustettiin ja hyökättiin kiekon kanssa. Ai saatana se oli kaunista. Saarela oli kolmella potkulla 3m pakkeja karussa.
Ja mitä Lämsästä, olisi mielenkiintosta kuulla mistä se ihmisten suusta tuleva viha tai "huonous" oikein kumpuaa? Ei mestaruuksia, oli liiton leivissä vai Jokereiden päävalmentaja ja ne episodit? Spekuloida on tietysti aina varmasti mukavaa, varsinkin näin kauden kynnyksellä kun kiekkokiima alkaa kutittelemaan. Pekka Virran tullessa Raumalle, ensimmäisen kauden sijoitus oli 9. Piste-ero sijaan 11, oli neljä pistettä. Ei sekään heti lähtenyt, mutta päättyi mestaruuteen. Kahteenkin oli saumat, mutta pöpöt Kiinasta oli toista mieltä.
Itse annan miehelle työrauhan ja luotan siihen, että ne Uraman aikaiset sekoilut Raumalla on jäänyt historiaan. Lukko on kuin uusi organisaatio, mihin ei oteta enää ketään surffailemaan ja eläkerahoja hakemaan.
Mielenkiintoinen kausi tulossa, budjetit kasvaa ja joukkueet on entistä mielenkiintoisempia. Toivotaan, että ne kasvattaa myös yleisömääriä. Offtopic viesti tähän ketjuun, kirjoitin silti.