1963_Neveragain
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Eikö toi ollut sulkeminen?
Mitä sä selität? Alkio on Liigan paras selostaja ja tasapuolinen.Ja tää Ilves selostaja tatti kovana..
Mun mielestä paikoin ihan hyvää tekemistä tuolla nipulla, joka on saatu raavittua tänään kasaan.Vitunko väliä miten tuli, mutta tuli kuitenkin. Nyljettiin mahtava Ilves.
No siitä voidaan olla montaa mieltä.Mitä sä selität? Alkio on Liigan paras selostaja ja tasapuolinen.
Oliko Ilveksellä joku syyskuusta asti ollut vierasputki?Piti katsoa ja itse laskea liigan sivuilta Ilveksen 9 viime ottelun vierassaldo, kun Alkio ei voinut kertoa asiasta mitään
Ai, no ei kyllä tässä pelissä..Mitä sä selität? Alkio on Liigan paras selostaja ja tasapuolinen.
Näitä käy parhaillekin kun tunteet on pinnassa.Ai, no ei kyllä tässä pelissä..
Tai sitten mun tutka petti..
Sama. Mutta näillä voitoilla saadaan sitä itseluottamusta joka vie tätä hommaa askeleen eteenpäin.Mun mielestä paikoin ihan hyvää tekemistä tuolla nipulla, joka on saatu raavittua tänään kasaan.
Olihan toi nyt ihan Ilveksen fani poju tänään... Muisteltiin Lukon vaikeita hetkiä, Lebedeffin torjuntatilastoja, hehkutettiin Ilveksen voitto putkia, Ilveksen hienoa painostusta jne.Näitä käy parhaillekin kun tunteet on pinnassa.
Juuri näin.Sama. Mutta näillä voitoilla saadaan sitä itseluottamusta joka vie tätä hommaa askeleen eteenpäin.
Kyllä Alkio hehkuttaa Lukkoakin kun aiheitta on.Olihan toi nyt ihan Ilveksen fani poju tänään... Muisteltiin Lukon vaikeita hetkiä, Lebedeffin torjuntatilastoja, hehkutettiin Ilveksen voitto putkia, Ilveksen hienoa painostusta jne.