Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 917 864
  • 20 457

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Hyvin tasainen erä, Ilves piti kiekkoa enemmän. Lukko veti pääasiassa trappia. Komea yv-pussi.

Kyllä mä näin paljon muutakin. Ylhäältä useammalla hyökkääjällä karvausta, joka pakotti Ilveksen hätäisiin avauksiin. Välillä ryhmittäytymistä keskialueelle träppiin.

Hiukan jäänyt levy päälle IMO kun puhutaan Lukosta ja träpistä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä mä näin paljon muutakin. Ylhäältä useammalla hyökkääjällä karvausta, joka pakotti Ilveksen hätäisiin avauksiin. Välillä ryhmittäytymistä keskialueelle träppiin.

Hiukan jäänyt levy päälle IMO kun puhutaan Lukosta ja träpistä.
Tietyillä jää levy pyörimään. Mutta kyllähän se on totta että träppiäkin on, siitä olisi hyvä päästä kokonaan eroon. En muista että Virran aikana olisi ollut edes hätävaihtoehtoba
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä mä näin paljon muutakin. Ylhäältä useammalla hyökkääjällä karvausta, joka pakotti Ilveksen hätäisiin avauksiin. Välillä ryhmittäytymistä keskialueelle träppiin.

Hiukan jäänyt levy päälle IMO kun puhutaan Lukosta ja träpistä.
Jep. Paljon aktiivisempaa Lukko nähty nyt ja viime ottelussa. Pakeillakin lupa pinchata hyökkäysalueella.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Maalissa muuten pistepörssin ja joukkueensa ykköspyssy Palve pelaa tilanteen ihan pisin vittua. Tökkää selkään ja jää toljottamaan Linusta kun tinttaa limpun uuniin. Hyvä esimerkki myös liigasta että ei välttämättä oo niin kokonaisvaltainen kuin Kunyk. Mut otetaan tää.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä näin paljon muutakin. Ylhäältä useammalla hyökkääjällä karvausta, joka pakotti Ilveksen hätäisiin avauksiin. Välillä ryhmittäytymistä keskialueelle träppiin.

Hiukan jäänyt levy päälle IMO kun puhutaan Lukosta ja träpistä.

Juuri näin, itseä harmittaa tuo trap. Tottunut, että aktiivinen peli on Lukon tavaramerkki. Virran ja Veltsun aikana trappia ei pelattu koskaan.

Nytkin Killerin ja Mattilan mukaan trappi on viimeinen vaihtoehto, siihen nähden aika usein sitä pelataan.

Tietysti Lämsä on tekemässä tulosta ja tyyli on nyt tämä.
 

Rl

Jäsen
Juuri näin, itseä harmittaa tuo trap. Tottunut, että aktiivinen peli on Lukon tavaramerkki. Virran ja Veltsun aikana trappia ei pelattu koskaan.

Nytkin Killerin ja Mattilan mukaan trappi on viimeinen vaihtoehto, siihen nähden aika usein sitä pelataan.

Tietysti Lämsä on tekemässä tulosta ja tyyli on nyt tämä.
Ja Lukkoon hankituille pelaajille on vielä luvattu että täällä saa pelata eikä peruutella. Aika iso perseennäyttö myös siihen suuntaan.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tiukka alku ipalta tähän erään.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tämä Palven ketju on kyllä ipan paras ollut. Kiekko saadaan hyvin ylös, ja laukauksia satelee.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Missä mahtoi Burke olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös