Ei nyt kauhean pahalta näyttänyt.Jahas ja Burke roikottinkättään mennessään koppiin.
Ei nyt kauhean pahalta näyttänyt.Jahas ja Burke roikottinkättään mennessään koppiin.
Burke koppiin
Luoja koettelee, vaan ei hylkääMörkö otti siinä kamppailuvoiton ja Burke jäi puhaltamaan. Kättä vähän roikotti Burke
Vituttaa toi Karri Kiven Hyryn hehkutus.
Näkyvä oli tuo kenttä, mutta kieltämättä huvitti kun keskeytti Saukkosen jutun huutamalla "HYRY!" kun pääsi kiekkoon.Vituttaa toi Karri Kiven Hyryn hehkutus.
Hyry olisi pelaaja, jonka ottaisin anytime anyday Lukkoon.Käsittääkseni Kärppien paras kenttäpelaaja ollu koko kauden, niin miks ei sais hehkuttaa? Johtaa parasta ketjua vieläpä.
Kai tajuat, että ei se toimi niin että me vaan palkataan joku vapaana oleva. Ihmisillä on vapaa tahto ja jos Virta ei itse halua Raumalle tulla niin ei me häntä tänne vaan
Saa toki vähän kehua. Mutta jos keskeyttää selostuksen huutamalla. HYRY!!!, kun se koskee kiekkoon, niin on se vähän noloa. Eikä noteerannut mitenkään sitä, että HYRY unohti kolmannessa maalissa Ponthuksen vetopaikkaan.Käsittääkseni Kärppien paras kenttäpelaaja ollu koko kauden, niin miks ei sais hehkuttaa? Johtaa parasta ketjua vieläpä.
Ritchie muistuttaa jotenkin sitä meidän tshekkitähteä toisella tulemisellaan, Straka vai mikä se oli.
Mistä tämä luulo että ei haluaisi tulla?Kai tajuat, että ei se toimi niin että me vaan palkataan joku vapaana oleva. Ihmisillä on vapaa tahto ja jos Virta ei itse halua Raumalle tulla niin ei me häntä tänne vaan saada.
Ja majoneesi?Ketsuppi alkaa lentämään jo seinille!
Mistä tämä luulo että ei haluaisi tulla?
Niistä käyttämättömistä rahoista, kun ei kauden aikana vahvistuksia ikinä löydetä.Mistä sinä repisit rahat kolmen päävalmentajan palkkaan?
Lämsä helvettiin kansalaiskeräyksellä tai ilman mutta ei tuollaista paskaa voi vetää seuraavaakin kautta putkeen. Eihän tuossa ole pelikirjassa sivuja ollenkaan.Mistä sinä repisit rahat kolmen päävalmentajan palkkaan? Tämäkin kausi on täysin kesken, enkä itse lähtisi Lämsää kivittämään näistä tuloksista.