Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 913 804
  • 20 457

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minkä takia te katsotte peliä, jos kaikki on niin paskaa? Jos mä ajattelisin noin, en kyllä itseäni kiduttaisi. Mä löydän tuolta paljon hyvääkin ja on siellä se toinenkin joukkue, joka laittaa hanttiin. Maalivahtia tästä nyt viimeksi syyttäisin. Jos nyt Lukko tämän sattuisi kääntämään, niin taas malttamattomilla kansitakit suhisee.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä takia te katsotte peliä, jos kaikki on niin paskaa? Jos mä ajattelisin noin, en kyllä itseäni kiduttaisi. Mä löydän tuolta paljon hyvääkin ja on siellä se toinenkin joukkue, joka laittaa hanttiin. Maalivahtia tästä nyt viimeksi syyttäisin. Jos nyt Lukko tämän sattuisi kääntämään, niin taas malttamattomilla kansitakit suhisee.

Mitä ne paljon hyvää ovat? Harvey ollut ohan ok hörpystä huolimatta. Muuten aika hiljaista kyllä
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lukko on yleensä kiekkoa hallinnut, mutta nyt prosentit ovat heikommat, koska Lämsä peluuttaa 20 vuotta vanhaa lätkää. Tomi ilmeisesti pelkää niin paljon häviämistä, että pakko mennä siitä, mistä aita on matalin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Lukko on yleensä kiekkoa hallinnut, mutta nyt prosentit ovat heikommat, koska Lämsä peluuttaa 20 vuotta vanhaa lätkää. Tomi ilmeisesti pelkää niin paljon häviämistä, että pakko mennä siitä, mistä aita on matalin.
Voitettais edes. Viimeiset vajaat 15 peliä 1p/ottelu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitä ne paljon hyvää ovat? Harvey ollut ohan ok hörpystä huolimatta. Muuten aika hiljaista kyllä

Lähinnä hain sitä, että suurennuslasilla haetaan negatiivisia asioita, ei vahingossakaan mitään positiivista, vaikka niitäkin tuolta löytyy. Peli on vasta 1-0
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ylivoimaa taas. Tepsi saa hengähtää.

Edit. Kuka voittaisi joskus aloituksen hyökkäyspäässä?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helvetti taas joudutaan ylivoimalle.

Miten monetta kautta tää sama fiilis tulee jo Lukkoa kannattaessa? Alkaa turhauttaa. Miten voi olla noin paskaa.

Oon itseasiassa eri mieltä Kallen kanssa siitä, mitä tuonne tarvitaan. Pelinrakentaja. Se me tarvitaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kakkosyvllä oli jotain ajatusta sentään. Nämä Revot ja Mattilat ja muut ei saa eees kiekkoa alueelle.
Jos vielä tulee ylivoimaa, niin suoraan kolmos- ja nelosketjut kentälle vaan. Ykkösellä on vapaapäivä. Pelaako Reunanen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös